چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
رييس هيات شنا لارستان

سطح ورزش های شنا، شيرجه و واترپلو در لارستان ارتقا می یابد

میلاد لارستان: رييس هيات شنا لارستان از عزم جدی این هیئت برای ارتقا سطح ورزش های شنا، شيرجه و واترپلو در این شهرستان خبر داد.

رييس هيات شنا لارستان از عزم جدی این هیئت برای ارتقا سطح ورزش های شنا، شيرجه و واترپلو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ صانع صالحی در نشست همفكري با خانواده هاي بانوان شناگر لارستاني، با بيان اينكه هيات جديد اين رشته در لارستان عزم خود را بر ارتقا آموزشي و مشاوره اي جزم كرده است، اظهار داشت: هيات جديد شنا، شيرجه و واتر پلو لارستان در برنامه اي جديد و هدفمند با بهره گيري از مربيان و ناجيان باتجربه و همه افرادي كه در اين رشته به نحوي فعاليت ديرينه داشته اند قصد دارد با قدرت اين رشته جذاب را معرفي و با آموزش شناگران لارستاني، نام لارستان را به جايگاه اصلي خود در سطح استان و كشور برسانند.

وی با اشاره به اينكه خانواده ها، نهادها و ارگان ها با حمايت همه جانبه خود مي توانند هيات شنا در لارستان را ياري كنند، افزود: با توجه به اينكه تاكنون رشته شنا در لارستان كمتر معرفي شده است، بايد با آموزش و حضور در مسابقات، اين رشته را معرفي و زمينه حضور هرچه بيشتري افراد را براي فعاليت در اين رشته فراهم كرد.

رئیس هیئت شنا لارستان، از برگزاري كارگاههاي مشاوره در كنار آموزش ها خبر داد و تصریح کرد: يكي از اولويت هاي هيات جديد شنا، شيرجه و واترپلو برگزاري كارگاه هاي مشاوره با حضور اكيپ با تجربه در زمينه مشاوره و آموزش براي شناگران و خانواده هاست تا شناگران را از نظر روحي نيز براي حضور در مسابقات آماده شوند.

صالحي يكي ديگر از برنامه هاي اين هيات را بهره گيري از شناگران با تجربه بيان كرد و گفت: تا كنون شناگران پس از گذراندن دوره و حضور در مسابقات، اين رشته را رها كردند اما ما قصد داريم با اعزام اين افراد به كلاس هاي آموزشي از آن ها در زمينه هاي داوري، آب درماني و مربي گري در لارستان بهره ببريم.

در پايان اين نشست، اعضاي هيات جديد شنا، شيرجه و واترپلو لارستان و خانواده هاي شناگران به ارائه پيشنهاد و راهكارها براي افزايش ارتقا سطح اين رشته در شهرستان پرداختند.

خبرنگار: محمد اثنی عشری

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین