دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

جشنواره غذایی تخم مرغ و حبوبات در دبستان حدادنژاد لار+عکس

میلاد لارستان: جشنواره غذایی تخم مرغ و حبوبات در دبستان حدادنژاد لار برگزار شد.

جشنواره غذایی تخم مرغ و حبوبات در دبستان حدادنژاد لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان این جشنواره با انواع غذاهایی که با تخم مرغ و حبوبات تهیه شده بود با حضور محمد فیاض پور معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش لارستان، معاونین و تعدادی از اولیای دانش آموزان در آموزشگاه حدادنژاد شهر لار برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، فیاض پور ضمن تقدیر از زحمات مسئولین و کادر اجرایی مدرسه که جشنواره را به شکلی متفاوت وجذاب برگزار کرده و شادی و نشاط مضاعفی را در بین دانش آموزان ایجاد کرده بودند، هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ تغذیه سالم در مدارس و خانواده عنوان نمود.

وی افزود: همه ساله چنین جشنواره هایی به مدت یک هفته در سطح مدارس ابتدایی برگزار می شود که البته هر سال عنوانهای خاص و متفاوتی دارد و مورد استقبال بسیاری از  و دانش آموزان و اولیای آنان قرارمی گیرد.

فردین یزدی مدیر آموزشگاه حدادنژاد نیز در این زمینه به خبرنگار میلاد لارستان، گفت: اجرای خوب و مناسب این جشنواره، حاصل تلاش جمعی و همکاری کلیه کارکنان و عوامل مدرسه است که یک هفته برروی چگونگی و نحوه اجرا جهت هرچه بهتر برگزار شدن آن، همفکری و برنامه ریزی شده است.

فقیری معاون آموزشی و خدادوست مربی بهداشت این مدرسه نیز گفت: اجرای چنین جشنواره هایی در مدارس، علاوه بر تقویت روحیه نشاط و شادمانی در دانش آموزان، آنها را نیز با تنوع تغذیه سالم، آشنا می کند که خانواده ها می بایست به این موضوع، توجه بیشتری داشته باشند.

درابن برنامه، کلیه دانش آموزان به صرف صبحانه پرداختند و با بیش از پنجاه نمونه مختلف صبحانه و غذاهای محلی لاری و فانتزی که با تخم مرغ و حبوبات تهیه و به زیبایی تزئین شده بود، آشنا شدند.

در ادامه تصاویری از این برنامه را می بینیم:

amozesh-lar-01

amozesh-lar-02

amozesh-lar-03

amozesh-lar-04

خبرنگار: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین