شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان خبر داد

سومین حضور تیم شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور

میلاد لارستان: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید چمران لارستان از حضور تیم هندبال بانوان این باشگاه برای سومین سال متوالی در لیگ برتر کشور خبر داد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید چمران لارستان از حضور تیم هندبال بانوان این باشگاه برای سومین سال متوالی در لیگ برتر کشور خبر داد.

مسعود راستی لاری در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با ابراز خرسندی از آمادگی بازیکنان تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر هندبال کشور، اظهار داشت: تمرینات این تیم از دو ماه گذشته شروع شده است.

وی با بیان اینکه ترکیب تیم حفظ شده و همه بازیکنان سال گذشته همچنان در تیم شهید چمران لارستان بازی خواهند کرد، افزود: فقط دو بازیکن از تیم شهید چمران لارستان جدا شدند که بجای آنها دو بازیکن تیم ثامن که هر دو اهل استان فارس  هستند، به تیم اضافه شده اند.

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان با اشاره به اینکه در مسابقات امسال ناهید قارصی هدایت تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر کشور را بر عهده خواهد داشت، تصریح کرد: این مربی در سال گذشته به  عنوان  بهترین  مربی شناخته  شده‌ است.

راستی لاری با تأکید بر اینکه کسب موفقیت نیاز به حمایت همه جانبه دارد، گفت: از مسئوولین توقع حمایت  بیشتری داریم چون هم هزینه ها به مراتب از سال قبل بیشتر شده وهم اینکه تیم های قدرتمندی  وجود  دارند که هزینه های زیادی کرده اند.

وی در پایان شهر دار و شورای اسلامی شهر لار، رئیس اداره  اداره ورزش و جوانان لارستان، مدیرکل فرودگاه بین المللی  لارستان  و همچنین رییس بنیاد خیریه هاشمی زاده به جهت حمایت هایشان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان تاکنون ۳ دوره در رقابت‌های لیگ برتر باشگاههای کشور حضور داشته و جایگاه‌هایی بهتر از پنجم و ششم به‌دست نیاورده است.

دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با حضور ۸ تیم شهرداری سنندج، تاسیسات دریایی، هیات البرز، شهرداری بم، هدف‌پویان قم، شهید چمران لارستان، ذوب‌آهن اصفهان و هیات اصفهان از ۳۰ مهر به‌صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود که تیم لارستان به عنوان تنها نماینده استان فارس در این رقابت ها در نخستین بازی خود در قم با تیم هدف پویان این شهر دیدار می کند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سومین حضور تیم شهید چمران لارستان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور”

  1. ناشناس گفت:

    غارسی نه قارصی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین