یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تجلیل از ۶ واحد تولیدی صنعتی لارستان در روزجهانی غذا

به همزمان با روز جهانی غذا همایش تجلیل از تولیدکنندگان صنعت غذا در لارستان برگزارشد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی…

به همزمان با روز جهانی غذا همایش تجلیل از تولیدکنندگان صنعت غذا در لارستان برگزارشد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در این همایش که  در تالار اندیشه دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) و با حضور  حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، رئوفی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، فیاض پور معاون اداره کل و مدیر آموزش و پرورش و جمعی از روسای ادارات و تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان برگزارشد. از صنعتگران و فعالین عرصه صنعت مواد خوراکی و آرایشی بهداشتی تجلیل شد.

3

4

درابتدای همایش دکترجعفرپور معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی در سخنانی گفت: شعار امسال در روز جهانی غذا ،  آب و هوا در حال تغییر است و غذا و کشاورزی نیز باید تغییرکند. که باید کلیه مسئولین و تولیدکنندگان در خصوص تحقق اهداف و شعارهای از پیش تعیین شده تلاش نمایند.

5

در ادامه مراسم دکتر رئوفی نیز اظهار داشت: بزرگترین دغدغه باید این باشد که که در عصر حاضر که از نظر آب و هوایی جهان در حال تغییر اساسی می باشد تغذیه و خوراک مردم نیز باید به تناسب این تغییرات عوض شود که این مهم با همکاری و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی کشاورزان و تولیدکنندگان محقق می شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع خشکسالی چند سال اخیر لارستان و تأثیرگذاری مستقیم آن بر تغذیه افراد بومی منطقه و تغییر در سبک زندگی به مسئله آموزش صحیح و فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: خانواده ها و مسئولین با تروج و آموزش فرهنگ تغذیه سالم باید در جهت سوق دادن افراد  به استفاده از  تغذیه سالم تلاش نماییم تا بتوانیم جامعه دارای افراد سالم و پویا داشته باشیم .

 ghaza

در ادامه همایش جلیل حسنی معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تشکر از برپایی این همایش گفت: با توجه به بروز و پیدایش بیماری های خطرناک که به دلیل استفاده  بی رویه از غذاهای فست و فودی و غیر اصولی خانواده ها می باشدباید مهم ترین دغدغه همان تغییر سبک زندگی و تغییر در اصول کشت و زرع باشد و تولیدکنندگان عرصه غذا نیز باید با استفاده از مشاورین حاضر در دانشکده علوم پزشکی کیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقا بخشیده و درارتقای سلامت مردم نقش موثر خود را به نحوه احسنت اجرا نمایند.

haqh

گفتنی است در پایان مراسم از ۶ واحد تولیدی صنعتی و ۳مدیر فنی  برتر در زمینه صنایع غذایی آرایشی بهداشتی فعال در شهرستان با اهدای لوح یادبود تجلیل شد. همچنین در  حاشیه این  مراسم نمایشگاهی از محصولات غذایی تولیدشده توسط تولیدکنندگان شهرستان برگزارشد که مسئولین از آن بازدید نمودند.

5-2

2

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین