یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری شانزدهمین یادواره شهدای دهستان بالاده بخش بیرم لارستان+جزئیات

دبیر شانزدهمین یادواره شهدای دهستان بالاده بخش بیرم لارستان از برگزاری این یادواره با حضور فرماندهان نظامی عالی‌رتبه کشور و دوران دفاع مقدس در این روستا خبر داد. حجت‌الاسلام غلام‌عباس…

دبیر شانزدهمین یادواره شهدای دهستان بالاده بخش بیرم لارستان از برگزاری این یادواره با حضور فرماندهان نظامی عالی‌رتبه کشور و دوران دفاع مقدس در این روستا خبر داد. حجت‌الاسلام غلام‌عباس در مصاحبه با میلادلارستان  با گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: پس از حضور همه‌جانبه آحاد مختلف جامعه در عرصه جنگ تحمیلی و کسب پیروزی در این جنگ نابرابر، نیاز به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است. وی افزود: دشمنان با ناامیدی از دستیابی به برتری بر ملت غیور ایران در جنگ سخت، به دنبال برنامه‌ریزی و اجرای جنگ نرم به شکلی عظیم و همه‌جانبه درآمده‌اند.

دبیر شانزدهمین یادواره شهدای دهستان بالاده با برشمردن نقش برجسته جوانان و مردم منطقه لارستان بزرگ و به‌ ویژه مردم ولایتمدار بخش بیرم و روستای بالاده در هشت سال جنگ تحمیلی و ادوار مختلف انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی، روستای بالاده بیرم لارستان در سال ۱۳۷۰ از طرف استانداری فارس به‌ عنوان روستای نمونه جبهه و جنگ انتخاب شده است.

photo_2016-10-19_16-26-41

وی با اشاره به سابقه ۲۵ ساله برگزاری یادواره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در روستای بالاده، ادامه داد: این یادواره‌ها به مدت کوتاهی پس از جنگ به همت جوانان همیشه در صحنه این روستا به شکلی بسیار باشکوه و بی‌نظیر برگزاری می‌شود.

جنگجو بابیان اینکه یادواره امسال به مدت سه شب از ۲۸ تا ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۹ با حضور فرماندهان نظامی عالی‌رتبه کشور و مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی امام خامنه‌ای روستای بالاده برگزار می‌شود، افزود: مهمانان ویژه این برنامه، سردار حمید اباذری فرمانده دانشکده افسری امام حسین(ع)، سردار علی فضلی جانشین ستاد مرکزی راهیان نور، حسن قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران و مداحان اهل‌بیت(ع) حاج مهدی سلحشور، کربلایی سید امیر حسینی، عبدالمجید فاضلی و سید علیرضا موسوی هستند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین