شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت می گیرد

برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتبال و پیاده روی بزرگ خانوادگی

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات چهار جانبه فوتبال و پیاده روی بزرگ خانوادگی برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات چهار جانبه فوتبال و پیاده روی بزرگ خانوادگی برگزار می شود.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با اشاره به فرارسیدن ۲۶ مهرماه به‌عنوان بزرگداشت روز تربیت‌بدنی و ورزش اظهار داشت:۲۶  مهرماه تا دوم آبان‌ماه هرسال به‌عنوان هفته تربیت‌بدنی و ورزش نام‌گذاری شده است و این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با امر مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

وی با تشریح برنامه‌های اداره ورزش و جوانان لارستان در هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: هرساله در اولین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش، رژه بزرگ ورزشکاران و هیأت‌های ورزشی شهرستان را برگزار می‌‌کردیم که امسال به‌دلیل قرار گرفتن در ماه محرم این مراسم برگزار نشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان افزود: اولین برنامه پنج‌شنبه و جمعه مسابقات فوتسال چهارجانبه پیشکسوتان با حضور تیم‌های بندرلنگه، لار، اوز و گچساران برگزار می‌شود. همزمان با این مسابقات، سیستم روشنایی ورزشگاه تختی افتتاح می‌شود که افزایش سیستم روشنایی این ورزشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون و با همکاری مجمع خیرین ورزش و تأمین سلامت لارستان انجام شده است.

طیبی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایمان پیاده‌روی بزرگ همگانی است که ساعت ۷ صبح روز جمعه از فلکه امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و جوایز ارزنده‌ای نیز برای آن تدارک دیده شده است.

وی در پایان برگزاری مسابقات بسکتبال، تنیس روی میز، دو همگانی، دوچرخه‌سواری، شنا، تیراندازی، تکواندو و همچنین برگزاری جشنواره بومی محلی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش شهرستان لارستان برشمرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین