یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
سرمربی تیم شهید چمران لارستان:

برابر هدف پویان لایق کسب پیروزی بودیم

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: برابر هدف پویان لایق کسب پیروزی بودیم در حالی که از تیم هدف پویان هیچ‌شناختی نداشتیم. به گزارش میلادلارستان به نقل از  مهر،…

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: برابر هدف پویان لایق کسب پیروزی بودیم در حالی که از تیم هدف پویان هیچ‌شناختی نداشتیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  مهر، ناهید غارسی بعد از ظهر جمعه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های هدف پویان جوان قم و شهید چمران لارستان اظهار کرد: بازی باکیفیتی از سوی هر دو تیم دیدیم و خوشحالم که توانستیم امتیاز کامل این بازی را به دست بیاوریم و برنده این بازی دشوار در قم باشیم. وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته مربی تیم ثامن الحجج سبزوار بودم و تیم ما سال گذشته با هدف پویان بازی نکرده بود بنا بر این‌شناختی از هدف پویان نداشتم اما می‌دانستم که باید با تیمی جوان و پرانرژی مقابله کنیم و پیروزی امروز نیز آسان به دست نیامد.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: تیم شهید چمران لارستان ۲ بازیکن جدید جذب کرده است و عمده نفرات آن‌ همان بازیکنانی هستند که سال گذشته نیز در همین تیم بازی می‌کردند و در ترکیب تیممان از وجود بازیکنان بومی بهره‌مند هستیم. غارسی بیان داشت: شرایط لیگ برتر شرایط دشواری است و تیم‌هایی در لیگ برتر هستند که سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند و ما نیز به دنبال این هستیم که در میان این تیم‌ها بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و در جایگاه شایسته‌ای در جدول رده بندی قرار بگیریم.

وی عنوان کرد: پیروزی برابر هدف پویان در گام نخست برای تیم ما روحیه بخش است و انگیزه ما را برای دیدارهای آینده افزایش می‌دهد و باید به مسابقات آتی فکر کنیم و تلاش کنیم با حفظ تمرکز نتایج خوبی در مسابقات بعدی به دست بیاوریم. سرمربی تیم شهید چمران لارستان تصریح کرد: پیروزی در خانه حریف همیشه یک نتیجه بسیار خوب است اما باید به فکر حفظ شرایط خوب خود باشیم و تمرینات خود را به طور منظم و با انگیزه ادامه دهیم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین