شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور فرماندار ویژه لارستان و قشرهای مختلف مردم:

مسئولین لارستان همپای مردم پیاده روی کردند

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و قشرهای مختلف مردم،همایش پیاده روی خانوادگی در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،بمناسبت…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و قشرهای مختلف مردم،همایش پیاده روی خانوادگی در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، خانواده های لارستانی به دعوت از هیأت ورزش های همگانی شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان و مجمع خیرین ورزش و سلامت لارستان در همایش پیاده روی خانوادگی شرکت کردند.این همایش دیروز از ساعت ۷ صبح از میدان امام خمینی(ره) شهر لار آغاز شد.

همایش پیاده روی پس از طی مسیر میدان بزرگ امام خمینی (ره) به سمت خیابان جایگاه صالح پور به طول ۳ کیلومتر ، در درمحل پارک حاشیه این شهر پایان یافت.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور فرمانداری ، محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولین نیز در این همایش حضور داشتند.

فرماندار ویژه لارستان در جمع شرکت کنندگان در این همایش:ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت:علاوه بر کارهای روز مره ای که ما هر روز انجام می دهیم می بایست در راستای توسعه نشاط اجتماعی و سلامت همگانی در بین آحاد مختلف جامعه، ورزش کردن هم در برنامه های اصلی روزانه خود بگنجانیم.

جلیل حسنی گفت: همه بایستی تلاش نماییم و ورزش مفرح پیاده روی را برگزار کنیم تا مردم به ضرورت ورزش و لزوم تداوم آن پی ببرند چرا که ورزش کردن باعث نشاط و سلامتی می شود.

گفتنی است در پایان این مراسم به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

اضافه می گردد یک دستگاه موتور سیکلت،چند دستگاه دوچرخه،کمک هزینه سفر به کربلای معلا و مشهد مقدس،وسایل و لباس ورزشی و غیره ،جایزه های ویژه این همایش خانوادگی در لارستان بود

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین