پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
از طرف بسیج سازندگی صورت می گیرد

پرداخت وام به طرح های اقتصاد مقاومتی در لارستان

میلاد لارستان: معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، گفت: بسیج سازندگی با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای اجرای طرح های مختلف به ویژه پرورش گیاهان داروئی، پرورش آبزیان و ایجاد صنایع فرآوری محصولات کنجد در شهرستان لارستان به متقاضیان تسهیلات با بازپرداخت ۱۶ درصد اعطاء می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، گفت: بسیج سازندگی با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای اجرای طرح های مختلف به ویژه پرورش گیاهان داروئی، پرورش آبزیان و ایجاد صنایع فرآوری محصولات کنجد در شهرستان لارستان به متقاضیان تسهیلات با بازپرداخت ۱۶ درصد اعطاء می کند.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلسه شورای اقتصاد مقاومتی با حضور سرهنگ سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، فرماندار ویژه لارستان و اعضای کارگروه های مختلف این شورا در سالن جلسات فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه، امام جمعه لارستان با ابراز خرسندی از پیشرفت چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های نظامی، علمی، اقتصادی و سیاسی، گفت: همه مردم و مسئولان باید با همکاری و جدیت در تمامی زمینه ها حرکت به سوی پیشرفت را وظیفه خود بدانند و از هیچ اقدام مناسبی غفلت نکنند.

حجت الاسلام مختار موسوی یکی از برکات واقعه عاشورا را چنگ زدن به اراده قوی برای دستیابی به هدف برشمرد و افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به همت جمعی و اراده ملی است.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات مشکلات اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: مسئولان شهرستان لارستان می بایست با برنامه ریزی مناسب و حمایت از سرمایه گذارن راه را برای رفع بیکاری جوانان منطقه هموار سازند.

فرماندار ویژه لارستان با یادآوری شعار انتخاب شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جاری، گفت: وظیفه خود می دانیم که پیگیر و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی باشیم.

جلیل حسنی بیان کرد: حمایت از پروژه های اقتصاد مقاومتی از برنامه های اولویت دار مسئولین شهرستان لارستان است.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنان کوتاهی با تأکید بر اهمیت مقوله اقتصاد مقاومتی، گفت: شورای اقتصاد مقاومتی لارستان دارای سه کارگروه تخصصی با محوریت ارتقاء تولید، بهینه سازی و همچنین دانش بنیان است.

علی اصغر علی پور یکی از اهداف تشکیل این کارگروهها را بررسی و رفع مسائل پیش روی تولیدکنندگان و صنعتگران دانست و خاطر نشان کرد: امید می رود با تلاش مسئولان زمینه سرمایه گذاری در منطقه به صورت مستمر فعال شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس هم در سخنانی از آمادگی ایجاد شرکت مادر تخصصی صادرات در راستای کمک به تولیدکنندگان داخلی در شهرستان لارستان خبر داد و گفت: تنها راهکار رهایی از فشار اقتصادی دشمنان اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ سعید کوشکی تصریح کرد: بسیج سازندگی با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی برای اجرای طرح های مختلف به ویژه پرورش گیاهان داروئی، پرورش آبزیان و ایجاد صنایع فرآوری محصولات کنجد در شهرستان لارستان به متقاضیان تسهیلات با بازپرداخت ۱۶ درصد اعطاء می کند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین