جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
فرمانده سپاه لارستان

پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در لارستان

میلاد لارستان: فرمانده سپاه لارستان از پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع برای بیش از ۳۵۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

فرمانده سپاه لارستان از پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع برای بیش از ۳۵۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ امیر جاهدی در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی با تأکید بر توجه همه جانبه در اجرای فرامین رهبری درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی باعث استقلال از دشمن و پیشرفت کشور می شود.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۱۳۵ فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات از ۳ میلیون تا سقف ۳۰ میلیون تومان بوده است.

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۱ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است، تصریح کرد: در پی آن بطور مستقیم برای ۱۳۵ نفر شغل مستقیم و ۲۲۰ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی، صنایع خُرد و صنایع تبدیلی کوچک بوده است، یاد آور شد: از مهمترین این طرح ها، پرورش شترمرغ، بوقلمون، زنبور عسل، مرغ، ماهی، بلدرچین، کبک، ایجاد گلخانه، تولید قارچ، دامداری سنگین و سبک، کارگاههای خیاطی، قالی بافی، ریسندگی، تولیدی روبالشتی و غیره نام برد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین