دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان مطرح کرد

ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برای اسکان تمامی دانشجویان

میلاد لارستان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان دارای ۱۵ هزار مترمربع فضای آموزشی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان دارای بیش از ۱۴ هزار متر مربع خوابگاه دانشجویی است و ظرفیت اسکان همه دانشجویان دختر و پسر را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان دارای ۱۵ هزار مترمربع فضای آموزشی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان دارای بیش از ۱۴ هزار متر مربع خوابگاه دانشجویی است و ظرفیت اسکان همه دانشجویان دختر و پسر را دارد.

مهدی مهدی زاده در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تحول و پویایی جامعه ایران اسلامی، اظهار داشت: این دانشگاه توانسته در همه ابعاد توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش بارزی داشته باشد و از سیاست های کلان دولت قدم بردارد و در عرصه منطقه ای نیز باعث پیشرفت نقاط مختلف کشور ایران باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با تأکید بر اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حرکت علمی دانشگاهها باید به سمتی باشد که منجر به تولید و سرمایه گذاری شود، افزود: دانشی مفید است که به رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان دارای ۱۵ هزار مترمربع فضای آموزشی است، تصریح کرد: این دانشگاه دارای بیش از ۱۴ هزار متر مربع خوابگاه دانشجویی است بطوریکه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان این ظرفیت را دارد که همه دانشجویان دختر و پسر را اسکان دهد.

مهدی زاده با اشاره به اینکه سالن امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در مجموع ۲۹۰ متر مربع را در بر می گیرد، یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده امید می رود با تأمین اعتبارات با احداث یک سالن جدید چند منظوره برای برگزاری امتحانات و همچنین کاربری ورزشی احداث شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با بیان اینکه در حال حاضر این دانشگاه مجهز به یک سالن اجتماعات با ۶۸۰ متر مربع است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان متناسب با دانشکده های موجود دارای آزمایشگاههای پیراپزشکی، فنی مهندسی و غیره با مساحتی بالغ با ۵۵۰ متر مربع است.

این مسئول مجموع متراژ سالن های ورزشی این دانشگاه را افزون بر ۱ هزار و ۶۰۰ متر مربع عنوان کرد و افزود: سعی بر آن است تا در آینده سالن ورزشی مجهزی در محوطه دانشگاه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ۴ مرکز رشد و شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان که دارای ایده و نوآوری بوده اند با توجه به نیازسنجی های منطقه تشکیل شده است، اضافه کرد: می توان با تعامل فکری و استفاده از تجربیات کارشناسان و حمایت مسئولین شهرستان لارستان در توسعه شرکتهای دانش بنیان گام برداشت.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین