دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نیاز سه نقطه از شهر لار به تقاطع غیرهمسطح+عکس

میلاد لارستان: سه نقطه خطرساز و پرتردد شهر لار به تقاطع غیرهمسطح نیاز دارد.

سه نقطه خطرساز و پرتردد شهر لار به تقاطع غیرهمسطح نیاز دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ همیشه یکی از دغدغه های رانندگان رانندگی ایمن و بدون خطر است.

از جمله راهکارهایی که برای سفری مطمئن چه در سفرهای درون شهری و چه در سفرهای برون شهری، جاده های ایمن و کم خطر است.

مهندسان راهسازی با استفاده از علوم جدید، سعی می کنند بهترین مسیرها را طراحی و عملیاتی کنند تا ضمن کوتاه شدن مسیرها و کاهش وقت و همچنین مصرف سوخت، سفری مطمئن را برای مردم رقم بزنند.

خوشبختانه در سالیان اخیر به لحاظ احداث جاده های درون شهری و کمربندی در شهر لار اقدامات خوب و موثری انجام شده اما این طرح ها دارای نواقصی است که امید می رود با همکاری و همراهی و توجه نهادهای ذیربط مثل شهرداری و اداره کل راه وشهرسازی لارستان این نواقص برطرف شود.

یکی از این کمبودها، نبود تقاطع غیرهمسطح در نقاط حادثه خیز و البته پرتردد است که می توان به عنوان مثال به نقاط زیر اشاره کرد:

  • در کمربندی غربی – شرقی شهر لار واقع در پشت قلعه اژدها پیکر، یک نقطه تلاقی جاده های منتهی از سمت پمپ بنزین صالح پور و دارالرحمه جدید شهر لار با بزرگراه کمربندی وجود دارد که در صورت ایجاد یک تقاطع غیرهمسطح از بروز بسیاری از حادثه های خطرساز جلوگیری کرد.

lar-city-02

lar-city-01

  • در قسمت خروجی از سمت بلوار فرودگاه (مرحوم هاشمی زاده) به کمربندی بلوار پرواز با وجود اصلاح اولیه، متأسفانه هنوز مشکلات طی مسیر طولانی و همچنین وجود دوربرگردان در سرپیچ حل نشده و می توان با احداث یک تقاطع غیرهمسطح این مشکلات را برای همیشه رفع کرد.

lar-city-05

lar-city-04

  • همچنین در بزرگراه پرتردد دکتر دادامان در مسیر لار به گراش، شهروندان ساکن در مسکن مهر و مراجعه کنندگان به ادارات جهاد کشاورزی و پلیس قرارگاه جنوب بالاجبار می بایست علاوه بر طی مسیر طولانی برای برگشت تا حدود پارک جنگلی، باید خطرات ناشی از سرعت بالای خودروهای عبوری را به جان بخرند. در این محور هم می توان با  احداث یک روگذر یا تقاطع غیرهمسطح از مشکلات پیش رو کاست.

البته یک نکته مهم دیگر را نیز باید برای این بزرگراه در نظر گرفت و آن این است که با اتمام پروژه ورزشگاه منیری و همچنین بیمارستان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک، بار ترافیکی این محور به سرعت افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

lar-city-03

احداث این تقاطع ها دارای اثرات مثبت بسیاری از جمله کاهش خطرات، کاهش مصرف سوخت، صرفه جویی در وقت، زیبایی شهر و غیره می شود. از طرفی مکان هایی که در بالا ذکر شد، برای اجرای این طرح ها دارای فضای کافی جهت انجام پروژه ها است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “نیاز سه نقطه از شهر لار به تقاطع غیرهمسطح+عکس”

  1. علی رضا گفت:

    چرا فلکه بزرگ بین دو شهر قدیم و جدید را نمی گویید

  2. امید گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان زحمتکش
    فلکه بزرگ امام خمینی (ره) جای پر تردد و خطرناکی است به خصوص وقتی از سمت پمپ بنزین صالح پور وارد میدان میشویم بعلت وسعت فلکه تا چشم باز کردیم میبینیم که وسط جاده دور فلکه هستیم که ماشین ها به سرعت در حال دور زدن فلکه هستند و یکی از عواملی است که باعث تصادف های خطرناک میشود که بارهاو بارهاتصادف رخ داده است
    از مسئولین محترم شهرستان خواهشمندیم که اقدامات لازم را مبذول فرمایید .
    با تشکر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین