یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تخصیص بیش از 10میلیارد ریال جهت حل مشکلات دهکویه

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هیئت همراه، مسائل و مشکلات روستای دهکویه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هیئت همراه، مسائل و مشکلات روستای دهکویه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان جلیل حسنی فرماندارویژه لارستان در بدو ورودش به این روستا با اعضا شورا،دهیار، معتمدین و خیرین این روستا در محل سالن دبیرستان شادروان حاجی افرازه دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست ابتدا غلامحسین دیانت نائب رییس شورای اسلامی دهکویه اهم مشکلات و نیازمندی های این روستا را

بهسازی و آسفالت ورودی روستا از سمت امامزاده شاه عبدالله

شبانه روزی شدن درمانگاه

تکمیل شبکه آبرسانی

اتمام سالن سرپوشیده ورزشی

نوسازی مدارس

اتمام ساختمان دبستان ۶ کلاسه دهقانی

تامین مخزن آب در کنار چاه

فرسوده بودن لوله های قسمتی از شبکه آبرسانی

ارتقاء روستا به شهر

گازرسانی

تکمیل فضای ورزشی

بازگشت مجدد اعتبارات دو در صد نفت و گاز به روستا

  بیان کرد.

سپس علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی بیان کرد: اعتبارات دو در صد نفت و گاز فقط به مناطق محروم تعلق می گیرد و با توجه به اینکه روستای دهکویه منطقه محروم نیست به همین خاطر اعتبارات دو در صد را شامل نمی شود ولی سعی گردیده است از دیگر اعتبارات استانی مبلغی را به این روستا اختصاص داد.

وی ادامه داد: البته امسال برای ساخت ساختمان درمانگاه مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان و جهت اتمام شبکه آبرسانی هم مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات توازن منطقه ای اختصاص داده ایم.

محمد فیاض پور مدیر آموزش و پرورش لارستان هم افزود:امسال یکی از دو پروژه نیمه تمام سالن سرپوشیده ورزشی نوسازی مدارس و یا ساختمان دبستان دهقانی به اتمام خواهد رسید.

علی اکبر طالبی رییس اداره راه و شهرسازی لارستان هم در خصوص بهسازی و آسفالت ورودی روستا از سمت امامزاده شاه عبدالله گفت: این موضوع به شورای فنی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ارجاع داده شد که به دلیل برخی مشکلات فنی این طرح با مخالفت روبرو شد و مورد تصویب قرار نگرفت. وی در مورد حذف ترانشه ورودی روستا در جاده اصلی لارستان- شیراز هم گفت:برای حذف این ترانشه مبلغ ۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار این مهم انجام می گردد.

ناصر زائری رییس بنیاد مسکن لارستان هم اظهار داشت:در روستای دهکویه تعداد ۳۲۳ منازل روستایی با ارائه تسهیلات به متقاضیان به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال مقاوم سازی گردیده است و تعداد ۱۳۱۴ جلد سند منازل هم صادر و جهت بهسازی معابر نیز مبلغ ده میلیارد ریال هزینه شده است.

رسول عسکری رییس اداره آبفا روستایی لارستان نیز گفت: در سال۸۸ در این روستا یک حلقه چاه آب حفر شده است که و ۱۵ کیلومتر لوله گذاری و حفر کانال و برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است. وی ادامه داد:در این روستا حدود ۷۰ در صد لوله های فرسوده جمع آوری و لوله های نو جایگزین آن شده است و ۳۰ در صد دیگر نیز چون لوله ها در مسیر اصلی روستا قرار دارد به تعویق افتاده است.

جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان نیز هدف از این بازدیدها را بررسی مشکلات مردم روستایی عنوان و اضافه کرد:با بررسی های انجام شده در سطح روستاها برنامه ریزی هایی در راستای حل این مشکلات و درخواست ها انجام می شود

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین