جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 13
به همت انجمن کارآفرینی مجتمع آموزش عالی لارستان:

کافه بازاری ها در لار از تجربیات خود گفتند

اولین همایش آشنایی با کارآفرینی با همت انجمن علمی کارآفرینی مجتمع آموزش عالی لارستان و مرکز رشد علم و فناوری در لار برپا گردید. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

اولین همایش آشنایی با کارآفرینی با همت انجمن علمی کارآفرینی مجتمع آموزش عالی لارستان و مرکز رشد علم و فناوری در لار برپا گردید. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مرکزآموزش عالی لارستان، در این همایش که با هدف توسعه كارآفرينی، شناسائي و حمايت از نيروي خلاق و كارآفرين در سالن دانشکده پرستاری لار برگزار شد، تیم مدیریت منابع انسانی، معاونت مهندسی و مدیریت محصول شرکت کافه بازار از تجربیات موفق خود سخن گفتند.
img_7139
در ابتدای برنامه رخ گیره معاون آموزشی دانشگاه، از کارآفرینی به عنوان یکی از مهمترین جنبه‌های علمی و منشاء تحولات بزرگ در توسعه اقتصاد دانش بنيان یاد کرده و اظهار داشت: دانشگاه دولتی لار نگاه ویژه ای به پتانسیل‌های مرکز رشد، علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان دارد و با ارزش‌گذاری و حمایت مسئولین و دانشجویان به اشتغال دانش بنیان میتوان نقش موثرتری در تحول سیستم اقتصادی کشور ایفا نمود.
img_7090
سپس قناعت پور مسئول مرکز رشد، علم و فناوری لارستان نیز در سخنانی اظهار داشت: ایران از جمله کشورهایی است که در زمینه علمی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و عدم توقف در یادگیری و رشد علمی همواره از دغدغه‌های فعالین در این حوزه به شمار میرود. وی داشتن هدف،کسب مهارت، انگیزه و پشتکار را از اصول بنیادی مرتبط با این حوزه دانست و به تلاش مجدانه برای دستیابی به این اصول تاکید کرد. 
img_7185
در ادامه این همایش تیم کافه بازار ضمن معرفی شرکت خود به عنوان یک مجموعه کارآفرین موفق، به ارائه فرهنگ و ارزش‌های سازمانی، ساختار و گسترش شرکتی و چالش های فنی اشاره نمودند.
img_7194
پخش کلیپ معرفی کافه بازار و پرسش و پاسخ کارآفرینی و ارائه باید و نبایدهای تصمیم گیری در مورد کسب و کار از دیگر برنامه های این همایش بود.
untitled_panorama1
نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین