شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7
مدیر امامزاده میرعلی(ع) لارستان خبر داد

همایش سه ساله های حسینی در امامزاده برگزاری می شود

میلاد لارستان: مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری همایش بزرگ سه ساله های حسینی به یاد حضرت رقیه(س) اباعبدالله الحسین(ع) در جوار بارگاه نورانی این امامزاده واجب التعظیم خبر داد.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان از برگزاری همایش بزرگ سه ساله های حسینی به یاد حضرت رقیه(س) اباعبدالله الحسین(ع) در جوار بارگاه نورانی این امامزاده واجب التعظیم خبر داد.

سیدیعقوب مصطفوی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با اشاره به مظلومیت های اهل بیت رسول الله(ص) در واقعه جانسوز کربلا، اظهار داشت: در راستای زنده نگه‌داشتن ارزش‌های والای نهضت عاشورا همایش بزرگ سه ساله های حسینی برای دومین سال پیاپی در بارگاه نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی پنجشنبه ۱۳ آبان ماه ۹۵ برابر با اولین شب جمعه از ماه صفر پس از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم با حضور مادران و دختران سه تا پنج‌ ساله برگزار می شود.

مدیر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان ادامه داد: در این همایش، حاج ابراهیم روشن ضمیر و کربلایی هادی دلبری به مرثیه خوانی خواهند پرداخت و همچنین تعزیه خوانی اسارت و شهادت حضرت رقیه(س) اجرا خواهد شد.

وی در پایان از خانواده‌ها برای شرکت در این مراسم عزاداری جهت آشنایی بیشتر فرزندان با اهل‌بیت (ع) و نیز ارتقای سطح آگاهی آنان از فلسفه عاشورا دعوت کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین