جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر شهرکهای صنعتی لارستان خبر داد

تأمین روشنایی بیش از 5 هزار متر از نواحی صنعتی لارستان

میلاد لارستان: مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان از اتمام پروژه تأمین روشنایی نواحی صنعتی «حسن لُری» و «پشته سنگر» این شهرستان به بطول بیش از ۵ هزار متر خبر داد.

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان از اتمام پروژه تأمین روشنایی نواحی صنعتی «حسن لُری» و «پشته سنگر» این شهرستان به بطول بیش از ۵ هزار متر خبر داد.

محمدرضا پیمان فر در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه ایجاد زیرساختها در شهرکهای صنعتی از وظائف این شرکت است، اظهار داشت: خوشبختانه در سالیان گذشته اقدامات مناسبی برای تجهیز شهرکهای صنعتی لارستان به امکانات زیربنایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کار روشنایی ناحیه صنعتی «حسن لُری» به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر به اتمام رسیده است، افزود: برای این پروژه از ۲۳ پایه فلزی و حدود ۵۰ پایه سیمانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه اسفالت و زیرسازی این شهرک با مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید می رود ماه آینده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه پروژه ساختمان نگهبانی شهرک صنعتی «حسن لُری» با مبلغ ۷۵ میلیون تومان احداث شده است، ادامه داد: پروژه مخابرات این شهرک نیز به اتمام رسیده است.

پیمان فر با بیان اینکه ناحیه صنعتی «حسن لُری» لارستان با ۱۳ هکتار مساحت به ۲۲ قطعه تقسیم شده است، تصریح کرد: تمام زمینهای این شهرک واگذار شده و در حال حاضر ۹ واحد فعال ۹ واحد در حال ساخت و ۴ واحد تعطیل در آن مستقر هستند.

این مسئول با بیان اینکه ناحیه صنعتی «پشته سنگر» شهر لار ۱۳ هکتار وسعت دارد که برای توسعه این ناحیه ۶۶ هکتار دیگر زمین در نظر گرفته شده است، افزود: در ناحیه صنعتی پشته سنگر ۱۱ قطعه زمین واگذار شده که ۵ واحد صنعتی فعال و ۶ واحد در حال ساخت در آن وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع فشار ولتاژ ضعیف برق به متراژ ۱ هزار و ۵۰۰ متر اصلاح شبکه صورت گرفته است، گفت: برای ناحیه صنعتی «پشته سنگر» به متراژ ۲ هزار و ۶۰۰ متر شبکه روشنایی با نصب ۶۰ پایه سیمانی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان با برشمردن اقدامات عمرانی صورت گرفته در ناحیه صنعتی پشته سنگر شهر لار، تصریح کرد: احداث سر در ورودی به مبلغ ۴۵ میلیون تومان، احداث ساختمان نگهبانی با پیشرفت ۶۰ درصد و انعقاد قرارداد با پیمانکار به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان جهت آسفالت شهرک بوده است.

پیمان فر در پایان ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای راه اندازی و استقرار مراکز تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی لارستان، از همکاری اداره برق این شهرستان و همچنین رئیس اداره ثبت اسناد و املاک لارستان به جهت همکاری در ایجاد شبکه روشنایی شهرکها و صدور اسناد واحدهای صنعتی تشکر کرد.

خبرنگار: حسن فراست

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین