پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 19

برنامه نشست ها و بازدیدهای استاندار فارس در لار

استاندار فارس در ادامه سفر به جنوب فارس بعداز ظهر امروز در  گراش حاضر شده و امشب وارد لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان مهندس افشانی و هیئت همراه امشب …

استاندار فارس در ادامه سفر به جنوب فارس بعداز ظهر امروز در  گراش حاضر شده و امشب وارد لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان مهندس افشانی و هیئت همراه امشب  در معیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه لارستان مجتمع عماد مغنیه لارستان را افتتاح می نمایند. همچنین فردا استاندار فارس و هیئت همراه در ابتدا گلباران قبور مطهر شهدا و مرقد مطهر حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری را در برنامه دارند. در ادامه شورای اداری شهرستان با حضور استاندار فارس و هیئت همراه در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار خواهد شد. شرکت در برنامه ویژه یوم الله ۱۳ آبان و سخنرانی در این مراسم از دیگر برنامه های مهندس افشانی در سفر به لارستان خواهد بود.

بنا براین گزارش نشست با فعالین اقتصادی شهرستان در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان، نشست با فعالین سیاسی، اجتماعی شهرستان و بازدید از فرودگاه بین المللی لارستان  از دیگر برنامه های استاندار فارس در منطقه خواهد بود.

شرکت در نشست علمای شیعه و سنی منطقه، بازدید از پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و بازدید از مجتمع فرهنکی ورزشی منیری پایان بخش برنامه های فردا بعد از ظهر تیم استانداری خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین