دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

لزوم تشکیل کارگروه بررسی مشکلات صنعتی

استاندار فارس طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در صنعت استان فارس وجود دارد، باید چند کارگروه اساسی در رشته‌های مختلف برای بررسی مشکلات صنعتی در استان…

استاندار فارس طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در صنعت استان فارس وجود دارد، باید چند کارگروه اساسی در رشته‌های مختلف برای بررسی مشکلات صنعتی در استان فارس راه‌اندازی شود. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از اداره کل روابط عمومی

استانداری فارس، سید محمد احمدی ‌تصریح کرد: صنعت‌گران و تولیدکنندگان بزرگی در ایران و استان فارس وجود دارند که در صورت توزیع کالاهای خود در بسته‌بندی مناسب می‌توانند بازارهای خوبی را به خود اختصاص دهند.
وی با بیان اینکه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تنها یک شعار نیست زیرا رضایت مصرف‌کنندگان ضامن ادامه فعالیت تولیدکنندگان است، عنوان کرد: ‌خودکفایی از جمله شعارهای رایج در بین مسئولان است و باید به میزان تقاضای بازار تولید داشت و بازاریابی و بازارشناسی را در دستور کار قرار داد.

احمدی با اشاره به اینکه باید چند کارگروه اساسی در رشته‌های مختلف برای بررسی مشکلات صنعتی در استان راه‌اندازی شود، اظهار داشت: در مواد غذایی استان فارس برندهای بسیار مطلوبی وجود دارد و باید وحدت و حرکت منسجم صنعت‌گران استان مورد توجه قرار گیرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین