پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

لارستان میزبان کلزاکاران جنوب فارس

كارگاه آموزشي يك روزه كاشت و بهزراعي كلزا ويژه شهرستان هاي لارستان، خنج، گراش و لامرد در محل سالن مديريت جهاد كشاورزي لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

كارگاه آموزشي يك روزه كاشت و بهزراعي كلزا ويژه شهرستان هاي لارستان، خنج، گراش و لامرد در محل سالن مديريت جهاد كشاورزي لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی لارستان،  سيروس مروجي مسئول اداره آموزش و ترويج جهاد کشاورزی با اعلام اين خبر افزود: اين كارگاه آموزشي به منظور تحقق اهداف سازمان و در جهت افزايش سطح زيركشت و توان فني كارشناسان مرتبط با كلزا و با حضور ۴۸ نفر از كارشناسان شهرستان هاي جنوبي برگزار گرديد .

وی ادامه داد: در این کارگاه رشيدي مسئول طرح كلزاي استان در رابطه با اهميت ويژه پروژه و سياست هاي كلي و اهداف كشت كلزا در استان و افزايش سطح و عملكرد محصول و نیز  مسائل فني كاشت، داشت و برداشت مطالبي بيان كرد. مروجی افزود: در این کارگاه همچنین كاربر كارشناس حفظ نباتات استان، عوامل خسارت به اين محصول را برشمرده و علف هاي هرز، آفات و بيماري ها، پرندگان، سرمازدگي و عوامل فيزيولوژيكي را مورد بررسی قرار داد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین