شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اجرای گروه نمایش آیینی “نسیم” لار در بندعباس +(تصاویر)

حسینیه لاریهای مقیم بندرعباس به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی این شهر،نقش عمده ای را در اجتماع و همبستگی شهروندان لاری ساکن بندرعباس ایفا می کند. به همین…

حسینیه لاریهای مقیم بندرعباس به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی این شهر،نقش عمده ای را در اجتماع و همبستگی شهروندان لاری ساکن بندرعباس ایفا می کند.

12به همین منظور و به دعوت هیئت امنای حسینیه لاریها ، گروه نمایش آیینی نسیم در روزهای سیزده و چهارده آبان ماه در این شهر حضور و به اجرای دو اثر هنری پرداختند.

2

3

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان؛گروه هنری نسیم به سرپرستی و کارگردانی علی ارزانفروش ،پنج شنبه و جمعه گذشته دو نمایش آیینی با عنوان “ردای سرخ خورشید” و “بلبلی در خرابه” که به شرح حال و جریانات بعد از حادثه کربلا می پردازد را در شهر بندرعباس به روی صحنه برد.

11

7

4علی ارزانفروش درباره این برنامه توضیح داد : نیت و هدف ما ترویج فرهنگ متعالی عاشورایی می باشد که بی گمان این فرهنگ ناب در قالب آثار هنری بهترین شکل تاثیر گذاری در مخاطب را ایجاد میکند.

10

13

وی گفت : نمایش “ردای سرخ خورشید” و “بلبلی در خرابه” ترکیبی از تعزیه به عنوان اصیل ترین و قدیمی ترین هنر نمایش در ایران و همچنین قواعد و ترکیب کلاسیک تئاتر امروزی می باشد.ارزانفروش در ادامه افزود:به دلیل نوع خاص کار در این اثر از تعداد کثیری بازیگر و عوامل پشت صحنه استفاده استفاده می شود

8

9

15

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین