جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

از لزوم تکمیل استادیوم روستای درز تا آسفالت تنگ اسد و کوی گاله

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با چندماه تاهی  مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات…

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با چندماه تاهی  مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم.

۱) آسفالت مسكن مهر تنگ اسد  بعد از گذشت چندين سال و اخذ پول آن از ساكنين، هنوز بلاتكليف مانده و مسولين جواب درستي نميدهند(قابل توجه فرمانداری ویژه لارستان جهت پیگیری امور از مسکن مهر و نیز قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی لارستان)

۲) شهرك محمدرسول ا… فاقد فضاي سبز و وسايل ورزشي ميباشد تا مكاني جهت تفريح كودكان و ورزش جوانان باشد خواهش ميكنم درخواست ما را به مسئولين برسانيد(قابل توجه شهرداری لار)

۳) از شما تقاضا دارم راجع به آسفالت مسكن مهر تنگ اسد،كه تعاوني ها پول آن را چند سال قبل گرفته اند و مسولين اداره راه و شهرسازي جواب درستي نميدهند،پيگيري فرماييد(قابل توجه فرمانداری ویژه لارستان جهت پیگیری امور از مسکن مهر و نیز قابل توجه اداره کل راه و شهرسازی لارستان)

۴) جمع آوري سگهاي ولگرد از سطح شهر بخصوص شهرقدي را پیگیری فرمایید(قابل توجه شهرداری و شبکه بهداشت لار)

۵) ورودي كوي گاله بسياركم عرض بوده وخطرناك است به اطلاع مسولين وشوراي شهر رسانده شده ولي تاكنون اقدامي صورت نگرفته است.(قابل توجه مجدد شهرداری و شورای شهر)

۶) ابتداي ورودي شهرك محمدرسول ا…  از زير تل سرخ، يكسال است كه زيرسازي شده و اسفالت نشده و زيرسازي ان هم درحال خراب شدن است (قابل توجه شهرداری و شورای شهر لار)

۷)  روستاي درز محروم ودور افتاده هست.  استاديوم ورزشي بيست سال است كه ناقص وناتمام مانده وبيش از۱۰۰۰ جوان سرگردان هستند. هرچه زودتر استاديوم درست شود بهتر است. پيگيري شده متاسفانه رئيس ورزش وجوانان كاري نكرده است.به خاطر خدا و مردم بدبخت هم شده مشکلات را به گوش مسوولان مربوطه برسانيد و بزرگي كنيد (قابل توجه اداره ورزش و جوانان)

۸) خبرنگارميلاد لطفا بازديدي روستای درز  داشته باشيد که مشكلاتمان حل گردد تا باعث شادي روحيه مردم گردد.  بيشتر مشكلات از ناحيه بنيادمسكن روستا هست(قابل توجه خبرنگار میلاد لارستان و بنیاد مسکن)

۹) شماره تماس با ميلاد لارستان ؟ شماره های پیامکی و تلگرامی میلادلارستان و نیز شماره تماس در پایگاه اطلاع رسانی میلادلارستان قرار دارد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از لزوم تکمیل استادیوم روستای درز تا آسفالت تنگ اسد و کوی گاله”

  1. از اهالی گفت:

    باسلام.درخصوص مطلب درج شده درباره اسفالت مسکن مهرچون ممکن است به درازا بکشید جای خود دارد ولی حداقل شهرداری میتواند یک سطل زباله بزرگ در فاز دوم قرار دهد(نمیگوییم که ماشین بیاید و جمع
    آوری کند) که به بهانه نبودن آسفالت ازاین کار امتناع میکند و ما مجبوریم هرروز آشغالهای خود را تا فاز اول ببریم و در سطل آشغال بیندازیم حالا بماند که بعضی از اهالی در آشغالهایشان را در گوشه ای رها میکنند.لطفا ژیگیری کنید.ممنون

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین