دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
در بازدید فرماندار ویژه لارستان از کتابخانه فیشور مطرح شد:

وجود 9هزار جلدکتاب در کتابخانه میرزایی روستای فیشور

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع علمی، فرهنگی وکتابخانه میرزایی روستای فیشور از بخش اوز بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مجتمع علمی، فرهنگی وکتابخانه میرزایی روستای فیشور از بخش اوز بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، محمد حسین آتش فراز و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش، از مجتمع علمی، فرهنگی وکتابخانه میرزایی روستای فیشور از بخش اوز بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید عبدالعزیز نصریانی مسئول مجتمع علمی، فرهنگی وکتابخانه میرزایی روستای فیشور طی ارائه گزارشی گفت: دراین کتابخانه حدود ۹ هزار جلد کتاب با ۴ هزار عنوان در زمینه های ادیان ، علوم های انسانی ،علمی، اجتماعی ، داستان،روانشناسی ، زبان ، تاریخ ، جغرافیا و غیره موجودمی باشد که همه روزه آماده ارائه این کتابها به علاقمندان  می باشد. وی در ادامه سخنانش اعضای فعال این کتابخانه را ۱۰۰ نفر عنوان کرد.

نصریانی همچنین یاداور شد در این مجتمع فرهنگی و خانه فرهنگ فیشور همچنین کلاسهای نقاشی،خطاطی،رنگ روغن،کامپیوتر، و غیره نیز جهت جوانان و نوجوانان دایر می باشد.

فرماندار ویژه لارستان از دیگر واحدهای این مجتمع هم بازدید کرد و در سخنانی کوتاه از خیر ساخت این مجتمع علمی، فرهنگی و تمامی دست اندرکاران ، تشکر و قدردانی نمود

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین