یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بررسی مشکلات روستای “زروان” لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات روستای زروان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه…

روستای زروان لارستانبا حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات روستای زروان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمد رضا حزنی بخشدار صحرای باغ و

تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان ، با حضور در روستای زروان ،با دهیار،اعضاء شورای اسلامی ،معتمدین و قشرهای مختلف مردم این روستا دیدار کرد و از نزدیک در جریان در خواست ها و مشکلات اهالی این روستا قرار گرفت.

در این نشست ابتدا محمد حیدری عضو شورای اسلامی روستای زروان به نمایندگی از مردم این روستا، اهم مشکلات و نیازمندی های روستا را عدم آنتن دهی موبایل، اختصاص تلفن ثابت، تجدید نظر در طرح هادی روستا، بهسازی و تعریض جاده های اصلی و فرعی روستا مطرح کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی در جمع مردم روستای زروان اظهار داشت: جاده های منطقه صحرای باغ می بایست تعریض و بهسازی شود که به حمدالله این کار شروع شده است.

 وی تصریح کرد: به حمدالله امنیت قابل قبولی در منطقه لارستان وجود دارد و این بخاطر لطف خداوند و تعامل و همکاری اعضای شورای تأمین و وحدت تحسین برانگیز در منطقه لارستان می باشد.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و با حمایت رهبر معظم انقلاب کارها را رو به جلو می برد که به حول و قوه الهی دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.

وی گفت: امیدواریم گشایشی بشود و اعتبارات بیشتری به منطقه لارستان بزرگ اختصاص یابد تا عمران و آبادانی به همراه داشته باشد.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه به احداث پست برق بلغان هم اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این پست برق تا چندین سال آینده برق مطمئنی درروستاهای بخش های بنارویه، جویم و اوز حاصل خواهد شد،که در این خصوص ۸۰ در صد کار این پروژه در این دولت صورت گرفته است.

نجیب زاده با بیان اینکه وحدت و همبستگی مردم لارستان زبان زد عام و خاص است؛ اظهار داشت: هیچ قدرتی نمی تواند به وحدت ما آسیب برساند که اگر خدایی نکرده ذره ای به این وحدت خدشه ای وارد شد هم شیعه و هم سنی ضرر خواهد کرد. وی ادامه داد: برای این وحدت علمای بزرگ تشیع و تسنن زحمات زیادی را متحمل شده اند پس ما نیز بایستی این وحدت را روز به روز گسترش و نسل به نسل منتقل دهیم.وی در پایان سخنانش از همه مردم خواست که دست به دست هم دهند و عمران و آبادانی و پیشرفت را برای منطقه و روستای خود به ارمغان بیاورند.

در ادامه محسن شاه محمدی کارشناس مسئول مدیریت آموزش و پرورش لارستان هم گفت: برای آوردن رشته علوم انسانی در آموزشگاه این روستا می بایست تعداد دانش آموزان به ۱۳ نفر برسد که در حال حاضر کمتر از این عدد می باشد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بررسی مشکلات روستای “زروان” لارستان”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین