سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
با حکم مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

امین اله صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان شد

میلاد لارستان: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی امین‌اله صولتی را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌ لارستان منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی امین‌اله صولتی را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌ لارستان منصوب کرد.

به‌گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در ابلاغ صادر شده از سوی رحمت‌اله مه‌‌آبادی خطاب به صولتی مدیرکل جدید فرودگاه لارستان٬ استفاده كامل از ظرفيت‌هاي در دسترس و هماهنگي لازم با مسئولان منطقه و بکارگیری تمام توان و تجارب در جهت پيشبرد اهداف شركت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران و برنامه‌هاي توسعه منطقه مبارز و با سابقه لارستان، با تاكيد بر اجراي دقيق مأموريت هاي زير تاکید شده است.

استقرار سيستم مديريت ايمني، نظام ارزيابي عملكرد و بهبود فرآيند مستندسازي در فرودگاه‌ها و واحدهاي ستادي تابعه.

ارتقاي سطح خدمات فرودگاهي و هوانوردي در جهت جلب رضايت و پاسداشت حقوق شهروندي مسافران و ديگر ذينفعان با تأكيد بر تعامل لازم با فرودگاه‌هاي اطراف و پايش فرودگاه‌هاي رقيب منطقه و هماهنگي مؤثر با شركت‌هاي هواپيمايي و نهادهاي حفاظتي – امنيتي و ديگر نهادهاي عامل در خدمات فرودگاهي و بهينه‌سازي فرآيندها.

ارتقاي سطح فرهنگ، اخلاق و ديسيپلين حرفه‌یی، توسعه كار تيمي، افزايش سطح مهارت‌ها و بهبود شرايط كاري«منابع انساني متخصص» ضمن تأكيد بر شناسايي و پرورش نيروهاي مستعد و جوان با هدف همتاپروري و كادرسازي.

نگهداري اصولي زيرساخت‌هاي موجود و بهره‌برداري مؤثر و اقتصادي از ظرفيت‌هاي فرودگاهي و فضاي تحت كنترل، توسعه كسب و كارها و وصول به موقع درآمدها، با هدف حفظ و افزايش ثروت سهامداران ضمن تأكيد بر انضباط مالي، اجتناب از هرگونه اتلاف منابع، كاهش هزينه‌ها با تأكيد بر كاهش مصرف انرژي، رعايت دقيق قوانين و مقررات ناظر و هماهنگي كامل با ستاد شركت.

پیگیری لازم جهت اتمام و به‌بهره‌برداری رسیدن طرح‌های توسعه فرودگاهی در حال اجرا و خصوصا ترمینال جدید پیش‌بینی و پیگیری لازم جهت تملک اراضی مورد نیاز به منظور اجرای طرح‌های توسعه آینده فرودگاه
تعامل موثر با مسئولین ارشد استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی به و از فرودگاه بديهي است عملكرد آن اداره‌كل براساس شاخص‌هاي ناظر بر مأموريت مذكور، هر شش ماه توسط اينجانب مورد بررسي قرار گرفته و كليه حوزه‌هاي ستادي و فرودگاهي شركت نيز موظف به همكاري كامل و حمايت همه جانبه از آن اداره‌كل جهت تحقق مأموريت‌ها و ديگر برنامه‌هاي ابلاغي خواهند بود.

توفيق بيش از پيش شما را در خدمت به نظام مقدس و مردم بزرگ ايران اسلامي از خداوند بزرگ خواهان است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “امین اله صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان شد”

  1. ناشناس گفت:

    مهندس انصاری فرد کجت رفتن؟

  2. ناشناس گفت:

    خدا کند اوردن ایشان سیاسی نباشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین