یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

3 محور اصلی در پیام ابلاغی به مدیرکل جدید فرودگاه بین المللی لارستان

هفته گذشته بود که  مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر اساس قانون موجود در این سازمان و طی ابلاغی امین‌اله صولتی را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل…

هفته گذشته بود که  مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر اساس قانون موجود در این سازمان و طی ابلاغی امین‌اله صولتی را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌ لارستان منصوب کرد. این مدیر ۴۰ ساله که تا قبل از این به مدت حدو ۴ سال مدیریت فرودگاه طبس را به عهده داشته دارای ۱۵ سال سابقه کار اجرایی بوده و بنا بر اطلاعات موجود لیسانس کامپیوتر می باشد.

در  در اینجا ضمن آنکه از زحمات مدیرکل سابق فرودگاه بین المللی لارستان مهندس انصاری فرد تقدیر کرده و برای مدیرکل جدید آرزوی توفیق در راستای توسعه فرودگاه لارستان (و بالتبع آن کل لارستان) داریم نکات قابل توجهی را در حکم ابلاغی مدیر کل جدید با هم مرور می کنیم.

در پیام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خطاب به مدیر سابق فرودگاه طبس و مدیرکل جدید فرودگاه لارستان موارد زیر را می توان به عنوان شاه بیت رویکرد توسعه محور در فرودگاه لارستان مورد توجه قرار داد:

۱) ارتقاي سطح خدمات فرودگاهي و هوانوردي در جهت جلب رضايت و پاسداشت حقوق شهروندي مسافران و ديگر ذينفعان با تأكيد بر تعامل لازم با فرودگاه‌هاي اطراف و پايش فرودگاه‌هاي رقيب منطقه و هماهنگي مؤثر با شركت‌هاي هواپيمايي و نهادهاي حفاظتي – امنيتي و ديگر نهادهاي عامل در خدمات فرودگاهي و بهينه‌سازي فرآيندها.

۲) پیگیری لازم جهت اتمام و به‌بهره‌برداری رسیدن طرح‌های توسعه فرودگاهی در حال اجرا و خصوصا ترمینال جدید پیش‌بینی و پیگیری لازم جهت تملک اراضی مورد نیاز به منظور اجرای طرح‌های توسعه آینده فرودگاه

۳) تعامل موثر با مسئولین ارشد استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی به و از فرودگاه

موارد فوق و دیگر موارد مهمی که در پیام ابلاغی به این مدیر ۴۰ ساله اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان آمده است، رسالت وی در توسعه فرودگاهی و انتظارات مردمی از وی را افزایش خواهد داد. امید که در این راه موفق باشد.

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “3 محور اصلی در پیام ابلاغی به مدیرکل جدید فرودگاه بین المللی لارستان”

  1. kkk گفت:

    با سلام و توجه مسئولين: دراقدامي بسيارعجيب وغيرمعقول وغيرمنطقي خونگيري از مردم جويم توسط پايگاه انتقال خون جهرم انجام شد.اين درحالي است كه جويم بخش لارستان ميباشد وچراتوسط پايگاه جهرم خونگيري شود لطفا كسي پاسخگو باشد ضمنا هنوز براي اداره انتقال خون لارستان مسئولي معرفي نشده وتوسط سرپرستي جهرم اداره ميشود.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین