یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ایجاد شهرک اسلام آباد در روستای براک

میلاد لارستان: رئیس بنیاد مسکن لارستان، گفت: در روستای براک تعداد ۵۳۱ قطعه زمین در شهرک اسلام آباد به افراد واجد شرایط و فاقد زمین واگذار گردیده است.

رئیس بنیاد مسکن لارستان، گفت: در روستای براک تعداد ۵۳۱ قطعه زمین در شهرک اسلام آباد به افراد واجد شرایط و فاقد زمین واگذار گردیده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ در نشستی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسعود راسخی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، ماشاءاله ثمری بخشدار مرکزی لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد رمضانی امام جمعه موقت لار و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان مسائل و مشکلات مردم روستای براک از بخش مرکزی لارستان مورد بررسی قرار گرفت.

  فرماندار ویژه لارستان در بدو ورودش به روستای براک با دهیار، اعضاء شورای اسلامی، معتمدین، خیرین و اقشار مختلف مردم در مسجد ولیعصر (عج) این روستا دیدار و گفتگو نمود.

  در این نشست ابتدا ماشاءاله ثمری بخشدار مرکزی لارستان و رمضانی دهیار براک اهم مشکلات و درخواست های این روستا را افزایش محدوده روستا و الحاق به طرح هادی، آبرسانی به شهرک اسلام آباد، پرکردن مکان های حفاری شده شرکت گاز، باز کردن مسیر آبراه ، اتمام سالن و استادیوم ورزشی ، اختلال در شبکه تلفن ثابت، عدم ماشین جمع آوری زباله و غیره عنوان کرد.

در ادامه ناصر زائری رئیس بنیاد مسکن لارستان در سخنانی اظهار داشت: در این روستا تاکنون ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات وام مقاوم سازی منازل به ۱۷۰ متقاضی پرداخت شده است و ۱۱۵۳ جلد سند مالکیت منازل هم با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک لارستان صادر و تحویل صاحبان منازل گردیده است.

وی ادامه داد: همچنین در این روستا تعداد ۵۳۱ قطعه زمین در شهرک اسلام آباد به افراد واجد شرایط و فاقد زمین واگذار گردیده است که این افراد یک سال و نیم فرصت دارند که منازل خود را بسازند.

وی با بیان اینکه طرح هادی جدید در روستای براک در حال اجرایی شدن است، گفت: هم اکنون زیرساخت های شهرک اسلام آباد از جمله برق رسانی آن انجام شده است و برای آبرسانی آن هم در حال پیگیری هستیم.

محمدمهدی صادق نژادان مدیر مخابرات لارستان هم در این نشست گفت: برای رفع اختلال در شبکه تلفن ثابت روستای براک دستگاه جدیدی، با هزینه ای بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال خریداری شده است که تا چند روز آینده این دستگاه نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه پیشرفته و دارای دیتا می باشد،گفت: با راه اندازی این دستگاه جدید متقاضیان جدید تلفن ثابت هم می توانند ثبت نام کنند و با پیش شماره جدید این مهم انجام خواهد شد و اینترنت پرسرعت هم انجام گردیده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رمضانی امام جمعه موقت لارنیز در سخنانی کوتاه، فرماندار ویژه لارستان را فردی مخلص، مردم دار ، پرتلاش و خدوم دانست و از حضور ایشان و جمعی از رؤسای ادارات به این روستا و احترامی که به مردم شیعه و سنی براک گذاشته اند ، تقدیر و تشکر کرد.

جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی اظهار داشت :بنده و رؤسای ادارات وظیفه خود می دانیم که به روستاها برویم و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مردم بپردازیم.

وی ادامه داد: بنابراین در همین راستا مواردی که امروز از زبان دهیار براک گفته شد خواسته های به حقی بود و بنده هم احساسم این است که به براک نبایستی به عنوان یک روستا توجه شود، چون روستاهایی که به شهر چسبیده اند، بخصوص روستاهایی که در حاشیه ی شهرها و درفاصله ی نزدیکی نسبت به مرکز شهر هستند، می بایست از تمامی امکانات و مزایایی که یک شهروند شهری برخوردار هست؛ بهره مند گردند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ایجاد شهرک اسلام آباد در روستای براک”

  1. ناشناس گفت:

    آسفالت چی؟؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین