جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شهید چمران – تاسیسات دریایی برای تصرف صدر جدول

تاسیسات دریایی و شهید چمران لارستان در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان به مصاف هم می‌روند. به گزارش میلادلارستان به نقل از شانا، هفته ششم لیگ برتر…

تاسیسات دریایی و شهید چمران لارستان در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان به مصاف هم می‌روند. به گزارش میلادلارستان به نقل از شانا، هفته ششم لیگ برتر هندبال زنان جمعه ١٢ آذر با ٣ دیدار برگزار می شود. در نخستین و حساس‌ترین دیدار این هفته، تیم‌های شهید چمران لارستان و تاسیسات دریایی تهران در حالی در لارستان به مصاف هم می‌روند که تا پایان هفته پنجم، هر ٢ تیم با  امتیازات برابر در صدر جدول قرار دارند. به این ترتیب دیدار تهرانی‌ها و لارستانی‌ها فینال زودرس لیگ برتر بانوان را برگزار می‌کنند.

تیم شهید چمران لارستان در هفته چهارم ٢٣ بر ٢٠ شهرداری بم را شکست داد تا با ٨ امتیاز و تفاضل گل ٤٣ صدرنشین لیگ شود.  تاسیسات دریایی تهران که هفته گذشته ٣٠ بر ٢٤ میزبان خود، ذوب‌آهن اصفهان را شکست داده بود، با ٨ امتیاز و تفاضل گل ٤٢ تیم دوم لیگ برتر است. شاگردان مهرنوش نجف ‌زاده اگر تنها یک گل بیشتر به ذوبی‌ها می‌‍زدند، از نظر تفاضل گل هم با تیم لارستان برابر می‌شدند اما به دلیل گل زده بیشتر،  صدر جدول را به تصرف خود درمی‌آوردند. به این ترتیب دیدار شهید چمران لارستان و تاسیسات دریایی تهران، نبردی تمام عیار برای تصرف صدر جدول است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین