پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس عنوان کرد

بانکهای تعاون، مسکن و سینا در پایین‌ترین رتبه حمایت از صنایع

میلاد لارستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: بانک‌های کشاورزی، ملت و ملی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و بانک‌های تعاون، مسکن و سینا پایین‌ترین رتبه را در پرداخت اعتبارات به صنایع استان داشتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: بانک‌های کشاورزی، ملت و ملی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و بانک‌های تعاون، مسکن و سینا پایین‌ترین رتبه را در پرداخت اعتبارات به صنایع استان داشتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، علی همتی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس اظهار داشت: ۴ هزار و ۱۷۰ واحد تولیدی در فارس فعالیت می‌کنند که از این تعداد، ۳ هزار و ۲۰۱ واحد در سایت بهین یاب برای اخذ تسهیلات بنگاه‌های کوچک و متوسط ثبت‌نام کردند.

وی افزود: برای فعال‌سازی یک هزار و ۳۰۴ واحد در کارگروه خروج از رکود مصوبه داشتیم که پرداختی به ۳۲۳ واحد انجام شده و با رقم ۴۵۳ میلیارد تومان دریافتی رتبه نخست کشور به فارس اختصاص‌یافته است.

این مسئول ادامه داد: در اعطای تسهیلات خروج از رکود بانک‌های استان همه به میدان آمدند اما بانک کشاورزی در این زمینه رتبه نخست، بانک ملت رتبه دوم، بانک ملی سوم و بانک صنعت و معدن رتبه چهارم را دارد و بانک‌های سپه، رفاه، تجارت و صادرات در رتبه‌های بعد و بانک‌های تعاون، مسکن و سینا در رتبه های بعد قرار دارند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین