شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
مدیر اداره توزیع برق لارستان

احداث پست برق شماره 3 شهر لار ضروری است

میلاد لارستان: مدیر اداره توزیع برق لارستان به خرید ۵۱ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: برای حل مشکل کمبود برق در سطح شهرستان لارستان، احداث پست برق شماره ۳ شهر لار امری ضروری است.

مدیر اداره توزیع برق لارستان به خرید ۵۱ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: برای حل مشکل کمبود برق در سطح شهرستان لارستان، احداث پست برق شماره ۳ شهر لار امری ضروری است.

محمدامین دامن کشان در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با برشمردن مشوق های شرکت برق برای شهروندان جهت استفاده از پنل های خورشیدی، خاطر نشان کرد: شرکت «سانا» که یکی از زیرمجموعه های وزارت نیرو است کار نصب پنل های خورشیدی را بر عهده دارد.

دامن کشان ادامه داد: این شرکت برای مشترکین مشوق هایی از قبیل خرید برق تولیدی از مشتریان با قیمت بالا، دادن تسهیلات و ضمانت خرید چندساله و غیره در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: اداره برق لارستان جهت فرهنگ سازی استفاده از نیروی خورشید جهت تولید برق با کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان تفاهم نامه ای امضا کرده است که در آن هر کدام از مددجویان می توانند با استفاده از پنل های خورشیدی در منزل برای خود کسب درآمد کنند.

مدیر اداره توزیع برق لارستان به خرید ۵۱ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اشاره و تصریح کرد: برای حل مشکل پست هوایی احداث پست برق شماره ۳ لار امری ضروری است.

وی تأکید کرد: چنانچه مشکلات ناشی از کمبود پست هوایی در لارستان از طرف شرکت برق منطقه ای فارس تا پایان سال ۹۶ حل نشود، به طور قطع این شهرستان از لحاظ تامین برق با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین