دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
همزمان با آغاز هفته وحدت:

وحدت لارستان بزرگ در بیانات امام خامنه ای

همزمان با آغاز هفته وحدت در ادامه مروری خواهیم داشت بر بخشی از سخنان امام خامنه ای در خصوص وحدت لارستان بزرگ: بحمداللَّه در منطقه‌ی لارستان با اینکه برادران اهل…

همزمان با آغاز هفته وحدت در ادامه مروری خواهیم داشت بر بخشی از سخنان امام خامنه ای در خصوص وحدت لارستان بزرگ:

بحمداللَّه در منطقه‌ی لارستان با اینکه برادران اهل سنت هم در اینجا – در بعضی از بخشها و در بعضی از شهرها – حضور دارند، اما برادری بین مردم شیعه و مردم سنی در این منطقه یک برادری نمونه و تحسین‌برانگیز است.

048

این را ما در گزارشها هم مطالعه کردیم، خواندیم؛ خود بنده هم مطلع بودم، امروز هم در این جمع نشانه‌های آن پیداست. همه برای اسلام باید تلاش کنیم؛ شیعه و سنی باید برای اعلای کلمه‌ی توحید، اعلای ارزشهای اصیل اسلامی، برای اجرای قوانین محمدی (صلّی اللَّه علیه و آله) همه‌ی تلاشمان را انجام بدهیم؛ نگذاریم اختلاف‌نظرها، اختلاف اجتهادها، اختلاف سلیقه‌ها، حتّی گاهی اوقات کینه‌های شخصی، غرض‌ورزیهای شخصی، بر زندگی ما، بر مشی ما غلبه کند و دشمن را شاد کند.

دشمن، امروز سعیش بر این است که این مرکزیت حرکت عظیم اسلامی، این مرکزیت و قلب امت اسلامی، یعنی ملت ایران را – که مایه‌ی تحرک دنیای اسلام شده است – از کار بیندازد.

 003

تنها راه مقابله به دست من و شماست، برادران و خواهران عزیز! مقابله این است که ما اتحادمان را روز به روز بیشتر کنیم؛ دلهامان را به هم نزدیکتر کنیم؛ تلاشمان را برای پیشرفت این کشور مضاعف کنیم.

بیانات امام خامنه ای در دیدار مردم لارستان -۱۹ اردیبهشت۸۷

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین