پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

جوابیه شهرداری خور در خصوص رسیدگی به بلوار جوان

در پی نشر مطلبی با عنوان “شهرداری و شورای اسلامی خور به فکر بلوار جوان باشند+تصاویر” در تاریخ ۱۵ آذرماه جاری در پایگاه اطلاع رسانی میلادلارستان، روابط عمومی شهرداری شهر…

در پی نشر مطلبی با عنوان “شهرداری و شورای اسلامی خور به فکر بلوار جوان باشند+تصاویر” در تاریخ ۱۵ آذرماه جاری در پایگاه اطلاع رسانی میلادلارستان، روابط عمومی شهرداری شهر خور جوابیه ای منتشر کرد که عین آن را در ادامه می خوانیم:

جوابیه شهرداری خور در خصوص خبر آب گرفتگی بولوار جوانِ شهر خور
با سلام؛

احتراماً در خصوص درج خبر تصویری مربوط به آبگرفتگی گوشه ای از بلوارِ در حال احداثِ جوان، در شهر خور، توضیحات ذیل جهت اطلاع عموم ارسال می گردد:

۱- نیروهای شهرداری شهر خور در کلیه بارندگی ها به منظور رفاه حال شهروندان در آماده باش کامل هستند و حتی در موارد متعدد در طول شبانه روز مشغول خارج کردن آب از حیاط منازل شهروندان توسط پرسنل و به وسیله دینام هستند که به خاطر خدمات رسانی های متعدد در کلیه بارندگی های این چند ساله، امام جمعه محترم از طریق تریبون نماز جمعه از مجموعه ی شهرداری به خاطر اقدامات شهرداری در این خصوص تقدیر به عمل آوردند.

۲- چاله ای که در تصاویر ارسالی به سایت خبری مشاهده می کنید، مربوط به چاله ی ایجاد شده جهت گمانه زنی تعیین پروفیل خیابان در حال احداث بوده است که امکان پرکردن آن نبوده است، چون همچنان کارشناسان مربوطه در حال انجام فعالیت بر روی آن قسمت هستند.

۳- با توجه به اظهارات اعلام شده در سایت مبنی بر «عدم اقدام» شورای اسلامی و شهرداری خور، این توضیح کفایت می کند که این پروژه فعال و در حال اجرا می باشد که در معرض دید عموم همشهریان نیز هست. لذا از سایت های خبری توقع می رود، قبل از درج خبر، تحقیقات حداقلی را در این زمینه داشته باشند، چرا که بسیاری از پروژه های محلی خور، با حمایت خیرین شهر انجام می پذیرد که نحوه ی درج یک خبر می تواند باعث دلگرمی یا دلسردی خیرین محترمی که از دور اخبار را می شنوند شود.

۴- در پایان با تأکید بر اینکه این پروژه ی سنگین و پر هزینه هم اکنون نیز در حال اجرا است، پیشنهاد می گردد خبرنگار محترم سایت، جهت بازدید از مراحل اجرا و تهیه گزارش کاملتر، در محل پروژه حضور پیدا کنند. و همچنین جهت اطلاع عموم از سایر فعالیت های در حال اجرای شهرداری و شورای اسلامی شهر خور که بسیاری از پروژه ها بصورت زیربنایی می باشد، اطلاع رسانی کنند.

با تشکر – شهرداری شهر خور –۲۲/۹/۱۳۹۵

میلادلارستان: ضمن خسته نباشید به کارشناسان خدوم شهرداری خور و تقدیر از پاسخگو بودن آنها، ان شاء الله در فرصت مقتضی بازدید از پروژه های مهم خیرساز خور نیز انجام خواهد گرفت. لازم به  ذکر است در مطلب درج شده در پایگاه اطلاع رسانی میلادلارستان از عبارت “اقدام خاصی انجام نداده و یا اقدامشان نموده خارجی نداشته است.”  استفاده شده و این لزوما به معنی عدم اقدام  نمی باشد. با توضیحات روابط عمومی محترم شهرداری خور، امید است که در آینده ای نزدیک این موضوع نیز حل گردد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “جوابیه شهرداری خور در خصوص رسیدگی به بلوار جوان”

  1. ناشناس گفت:

    فقط بلدن جواب بدن
    به من پروانه ساختمانی دادن در زمان ۹۳ و الان بهم میگن کار نکن ساختمانت وسط خیابان هست
    قرار بود اتشنشانی بزنن و همش دورغ گفت شهردار و اخرشم هیچ به هیچ

  2. نخلستان گفت:

    از جوابی که ادارات به انتقادات میدن قشنگ معلوم میشه کدوم ادارات انتقادپذیرن و کدوم نه . از جواب شهرداری خور مشخصه که اصلاً انتقادپذیر نیستند و اصلاً انگار با این انتقاد بهشون برخورده و مثل اونایی که با آدم دعوا دارن جواب دادن . بهتر بود بجای این حرفا گزارش میدادن که تا حالا جهت این خیابون چه کارهایی کردن و چقدر هزینه شده و چقدر دیگه کار داره و پیش بینی می کنن کی افتتاح بشه .

  3. خوری گفت:

    مثل ساخت امفی تداتر میدان امام شاقی ،کنار پیاده رو سازی آسال، کانال ندا، اسفالت معابر، فضای سبز و جمع اوری اشغال ها به موقع و زدن اتشنانی و غیره که همش حرف بود حرف

  4. عبدالله گفت:

    به نظر سنجی گذاشتن و ۸۷ درصد مردم از عملکرد شهردار و شورا خور ناراضی هستن و حاضر نیستن جوابگو مردم باشند

  5. عزیز گفت:

    خب حالا فوق دیپلم داره و خودش رو مهندس معرفی نکرده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین