جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

راهیابی گروه مصباح الهدی لارستان به جشنواره «ترنم بیداری»

میلاد لارستان: گروه سرود مصباح الهدی لارستان از بین ۱۰۷ گروه سرود در کشور به سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج با عنوان ترنم بیداری دعوت شد.

گروه سرود مصباح الهدی لارستان از بین ۱۰۷ گروه سرود در کشور به سومین جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج با عنوان ترنم بیداری دعوت شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محورهای جشنواره ملی آواها و سرودهای حماسی بسیج  مدافعان حرم، استکبار ستیزی و سایر موضوع‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بوده و در جشنواره امسال حدود ۵۷۰ اثر موسیقی در بخش‌های سرود، پاپ و موسیقی محلی و سنتی به دبیرخانه جشنواره راه یافته و در مقایسه با جشنواره سال گذشته ۲۰۰ اثر افزایش یافته است.

آئین افتتاحیه این جشنواره ملی ۲۶ آذرماه ۹۵ در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار و پس از آن نیز ارزیابی گروه‌های شرکت‌کننده در ۲۷ تا ۲۹ آذر انجام می‌شود.

ارزیابی و داوری جشنواره از کارشناسان متخصص شامل حسین ده‌پیر، جمشید جم، هوشنگ جاوید، صدری، کاظمی، مهدوی، بابک رضایی، گلریز، مرتضوی، کیانی و سایر متخصصان عرصه موسیقی و سرودهای کشور هستند.

یکی از بخش‌های اصلی این جشنواره  برنامه شبانه است که از ۲۶ آذر تا ۲۹ آذر هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود. در مراسم‌های شبانه علاوه براینکه هر شب دو سرود فاخر، اجرای گروه سرود لبنان و گروه سرود رضوی اجرا می‌شود از چهره‌های ماندگار موسیقی و انقلابی کشور تجلیل می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “راهیابی گروه مصباح الهدی لارستان به جشنواره «ترنم بیداری»”

  1. دل آرا گفت:

    سايت خوبي داريد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین