جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور خبر داد

ایجاد خانه پینگ پنگ در لارستان

میلاد لارستان: رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور از انتخاب زمین جهت ایجاد خانه پینگ پنگ در لارستان خبر داد و گفت: قرار است با کمک خیرین محلی و در مدت یکسال این مکان مدرن ساخته شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور از انتخاب زمین جهت ایجاد خانه پینگ پنگ در لارستان خبر داد و گفت: قرار است با کمک خیرین محلی و در مدت یکسال این مکان مدرن ساخته شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ مهرداد قارداشی در جمع اصحاب رسانه با ابراز خرسندی از برگزاری اردوی تیم ملی تنیس روی میز کشور در این شهرستان، اظهار داشت:  تیم ملی تنیس روی میز ایران برای یک اردوی ده روزه و تمرینی وارد لارستان شده است.

وی با بیان اینکه اعضای دعوت شده به تیم ملی پیش از این در مسابقات اتریش و سوئد و همچنین اصفهان حضور داشته اند، افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در این اردو مربیان منتخب شهرستان لارستان در کنار سرمربی تیم ملی جهت کسب تجربه و افزایش  دانش فنی حضور خواهند داشت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با بیان اینکه ۲ نفر از بازیکنان لارستان نیز در این اردو زیر نظر سرمربی تیم ملی جهت آموزش و رفع اشکالات حاضر خواهند بود، تصریح کرد: از دیدگاه بنده حضور تیم ملی در لار باعث ایجاد انگیزه و افزایش علاقه مندان به این رشته در این شهرستان می شود.

قارداشی با اشاره به اینکه نقطه آغاز انتخاب شهر لار برای میزبانی اردوی تیم ملی از چند ماه پیش با حضور مربیان در این شهرستان بوده است، ابراز امیدواری کرد در آینده شهرستان لارستان یکی از قطبهای تنیس روی میز کشور شود.

وی از برنامه های فدراسیون تنیس روی میز کشور برای ارتقا این رشته در لارستان، گفت: بنا بر آن است تا با برگزاری کارگاهها و کلاسهای آموزشی و همچنین حضور مدرسان مطرح کشور با همکاری تنیس روی میز استان زمینه های اساسی ارتقا سطح تنیس روی میز لارستان فراهم شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با این وعده که از بازیکنان لارستانی حمایت خواهد شد و افراد مستعد به تیم ملی دعوت می شوند، ادامه داد: با حضور آقای پروازی بعنوان کارشناس برتر روانشناسی ورزشی یک دوره کلاسهای فشرده پیشرفته در لار برگزار خواهد شد.

وی از انتخاب زمین جهت ایجاد خانه پینگ پنگ در لارستان خبر داد و تصریح کرد: قرار است با کمک خیرین محلی و در مدت یکسال این مکان مدرن ساخته شود که می تواند با ایجاد کلاسها و برنامه های مختلف باعث ارتقا تنیس شهرستان لارستان شود.

قارداشی با ابراز خرسندی از تعامل مسوولان لارستان در پیگیری امورات، افزود: بنده بسیار خوش بین به ارتقا تنیس لارستان هستم و باید برای دستیابی به هدف از حاشیه ها دور شد.

وی تأکید کرد: باید از بودجه های دولتی و خیرین به بهترین نحو جهت ارتقا تنیس شهرستان لارستان استفاده کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور از حضور یکی از نونهالان لارستانی در اردوی تیم ملی نونهالان خبر داد و خاطر نشان کرد: همانگونه که برپایی اردو در کشورهای صاحب سبک باعث ارتقا سطح بازیکنان تیم ملی می شود حضور بازیکنان در لار نیز باعث ارتقا ورزشکاران  لارستانی در این رشته می شود.

 وی افزود: تعداد بیمه شدگان رشته تنیس روی میز لارستان از خیلی از مراکز استان نیز بیشتر است که می توان با همکاری مسوولین و خیرین آینده روشنی برای لارستان ترسیم کرد.

قارداشی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی مسابقات آسیایی در فروردین ماه، مسابقات کشورهای اسلامی در اردیبهشت ماه و مسابقات جهانی در خردادماه سال آینده را پیش رو دارند، یادآور شد: با آغاز لیگ تنیس روی میز کشور به طور قطع از تعداد اردوها هم کم می شود.

وی از برگزاری یک مسابقه جایزه بزرگ در دو روز پایانی این اردو به میزبانی لار خبر داد و اضافه کرد: یکی از انگیزه هایی که برای افراد تیم ملی می توان ایجاد کرد برگزاری همین مسابقات و جوایز آن است که خوشبختانه این اتفاق برای این اردو رخ داده و قرار است این مسابقه بین افراد تیم ملی برگزار شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین