جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرماندار لارستان در جمع اعضاء تیم ملی تنیس:

سازماندهی 6500 ورزشکار در سطح لارستان

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان این شهرستان را دارای توانمندیها و زیرساختهای مناسبی برای گسترش ورزش معرفی کرد و گفت: در لارستان ۵۰ هیئت ورزشی و حدود ۶ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته وجود دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان این شهرستان را دارای توانمندیها و زیرساختهای مناسبی برای گسترش ورزش معرفی کرد و گفت: در لارستان ۵۰ هیئت ورزشی و حدود ۶ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته وجود دارد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جلیل حسنی در جمع اعضاء تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در سخنانی اظهار اشت:هفته و حدت منشا همبستگی ،همدلی ،همزبانی و اتحاد هر چه بیشتر بین مردم ایران اسلامی و در راستای رسیدن به اهداف عالیه اسلام ناب محمدی است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این اردو، بخصوص اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان و فدراسون تنیس روی میز کشور که زمینه حضور تیم ملی تنیس روی میز را به این منطقه فراهم کرده اند؛ تقدیر و تشکر کرد و ورود سرمربی ،مربیان و اعضاء تیم ملی را به این شهرستان خیر مقدم گفت.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد:امیدوارم لارستان میزبان خوبی برای اعضا تیم ملی باشد و برنامه های خوب و متناسب با شان افتخار آفرینان تیم ملی تدارک ببیند و در این مدت ۱۲ روز اقداماتی صورت پذیرد که این بازیکنان و مربیان بعد از پایان اردوی خود، مهمان نوازی مردم لارستان برای همیشه در ذهنشان باقی بماند.

حسنی خطاب به اعضاء تیم ملی تنیس روی میز کشور اظهار داشت: آوازه خوبیها،عطوفت،مهربانی و غنای فرهنگی و اقتصادی مردم لارستان نه تنها در این منطقه  و استان فارس، بلکه در سراسر کشور به گوش رسیده است . مردمانی که هم در لارستان و هم در استانهای همجوار و حتی در کشورهای حوزه خلیج فارس منشا رونق،رشد و توسعه اقتصادی در طول تاریخ بوده اند و در کل لارستان اولین خواستگاه حکومت اسلامی است  و مردمی دارد که از لحاظ اعتقادات دینی ،ارزشی و هم از نظر غنای فرهنگی و هم از نظر توانمندیهای اقتصادی زمینه ساز ی رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی و حتی ابعاد دیگر فرهنگی اجتماعی را برای شهرستان و برای کشور به ارمغان آورده اند.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد:یقینا یکی از اولویت های اساسی زندگی هر فرد ورزش کردن است.بنده نیز وقتی از کارهای روز مره خسته می شوم حتما در برنامه های ورزشی که از سوی اداره ورزش و جوانان برگزار می شود شرکت می کنم.

وی خاطر نشان کرد:قطعا این نشاط و شادابی و پویایی که در شما جوانان تیم ملی تنیس روی میز وجود دارد می تواند مایه افتخار و عزت برای کشور و مملکت  شود ، چرا که یقینا شما که در صحنه ورزش فعالیت می کنید مردان عمل هستید و مطمئنا همینطور است.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:کسانی در زندگیشان موفق بوده اند که توانائیهای جسمی و روحی خودشان را براساس ورزشی که در وجودشان نهادینه شده است ، شکوفا کنند و این شکوفایی روحی و جسمی که ریشه در ورزش و فعالیت ها و تحرک های بدنی دارد، می تواند در آینده رشد و شکوفایی فکری و موفقیت هایی را در تمامی جنبه های زندگی به ارمغان آورد.

وی لارستان رادارای توانمندیها و ظرفیت ها و زیرساخت های مناسبی برای ورزش و گسترش ورزش در سطح شهرستان دانست و افزود: در این راستا ۵۰ هیئت ورزشی و حدود ۶۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در لارستان وجود دارد و خوشبختانه تعدادی از این افراد ورزشکار در سطح استانی و ملی و در رده های مختلف در تیم ملی حضور دارند و در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

معاون استاندارفارس در ادامه تاکید کرد:یقینا برگزاری چنین اردوهایی برای شهرستان می تواند منشاء رونق و رشد ورزش شود.علاوه بر آن تعاملات فرهنگی که ایجاد می گردد، می تواند باعث انتقال تجربیات نوجوانان و هم جوانان بشود و هم اینکه اداره ورزش و جوانان و ورزشکاران ما بتوانند از هیئت های مختلف ورزشی الگوگیری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان سخنانش گفت:در این راستا ما آمادگی لازم برای حضور اکثر هیئت های ورزشی داریم که انشااله با هماهنگی هم بتوانیم اردوها را خوب برگزار کنیم و هم اینکه الگو گیری کنیم از ورزشکارانی که در صحنه ملی رقابت می کنند.

پیش از این نیز محمد حسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در سخنانی اظهار داشت:مسئولین شهرستان لارستان با فراهم آوردن امکانات لازم و تسهیلات ویژه، سعی نموده اند با کمک خیرین ورزشکار شرایط مناسب و استانداردی را برای برگزاری این اردو فراهم نمایند.

وی ادامه داد:از نکات بسیار جالب این تسهیلات، برگزاری مسابقه جایزه بزرگ در پایان اردو و تخصیص مبلغ ۷۰ میلیون ریال جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم مسابقات است .

گفتنی است جمیل لطف اله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشور پس از اخذ موافقت مدیر تیم های ملی ، ۱۳ نفر از ورزشکاران را جهت حضور در اردوی ۱۲ روزه لارستان دعوت نموده است .

یاداور می شود که فدراسیون تلاش دارد که بعد از برگزاری این اردو و تا قبل از آغاز لیگ برتر باشگاه های کشور ، تعدادی از ورزشکاران را به یک تورنمنت بین المللی یا اردوی خارجی اعزام نماید.

اضافه می گردد که نوشاد عالمیان ،نیما عالمیان ،افشین نوروزی ،محمدرضا اخلاق پسند .محمد اصلمند، حمیدرضا طاهرخانی .محمد فرقدانی ،میدیا لطف الله نسبی ، محمد امین حنطه ، محمد علی رویین تن،امین میرالماسی ،احمدرضا عبادی پور و سعید احمدیان اسامی افراد دعوت شده به تیم ملی تنیس روی میز کشور  هستند.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین