شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
معاون وزیر ورزش در بازدید از پروژه منیری مطرح کرد

تاکنون تصور نمی کردم که خیری در این سطح در حوزه ورزش کار کرده باشد

میلاد لارستان: معاون وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی خیرساز منیری، گفت: اجرای این پروژه بزرگ بسیار مایه خرسندی است و تاکنون تصور نمی کردم که خیری در این سطح در حوزه ورزش کار کرده باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی خیرساز منیری، گفت: اجرای این پروژه بزرگ بسیار مایه خرسندی است و تاکنون تصور نمی کردم که خیری در این سطح در حوزه ورزش کار کرده باشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ مناف هاشمی معاون وزیر ورزش وجوانان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان فارس و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سفری چند ساعته به شهر لار در جریان فعالیت های ورزشی این شهر قرار گرفتند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود از پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی خیرساز منیری بازدید و در سخنانی گفت: اجرای این پروژه بزرگ بسیار مایه خرسندی است و تاکنون تصور نمی کردم که خیری در این سطح در حوزه ورزش کار کند.

وی با ابراز خرسندی از تمایل خیرین برای ورود به پروژه های ورزشی در کنار فعالیتهای عمرانی آموزشی و سلامت، افزود: کار کردن در حوزه ورزش اهمیتی کمتر از حوزه های دیگر ندارد زیرا باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی و استعدادیابی جوانان و نوجوانان در شهرها می شود.

هاشمی تصریح کرد: خوشبختانه نهضت خوبی در زمینه ورزش در کشور راه افتاده است و با ایجاد ستاد خیرین کشور استاهای فارس، اصفهان، آذربایجان غربی و… به عنوان استانهای سرآمد ما محسوب می شوند و جا دارد از مسئولین فارس جهت همکاری تشکر کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: بنا به ماده ۱۰ و ۱۸ و قوانین جدید آن خیرین می توانند در بحث پروژه های نیمه تمام دولتی وارد شوند و بنا به قانون پروژه را به نام خود تمام یا وقف کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ پروژه نیمه تمام کشور با کمک خیرین در حال تکمیل است، ادامه داد: هزینه های صرف شده جهت این پروژه ها به اندازه بودجه وزارت ورزش است.

وی با بیان اینکه با انجام چنین اقداماتی می توان بار کاری دولت را کم کرد، یادآور شد: باید در حوزه ورزش و کیفیت کار را بالا برد تا بتوان در عرصه جهانی موفق ظاهر شد.

وی در پایان از مسئولین و نیک اندیشان خواست از این پروژه های بزرگ الگو بگیرند و خیرین را به کارهای خیر دعوت کنند.

در ادامه مسئولین با حضور در کمپ تیم تنیس روی میز که به میزبانی شهر لار در حال اجراست بازدید و همچنین در جلسه خیرین که در محل بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده تشکیل شد، شرکت کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین