جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
معاون وزیر ورزش

استادیوم های ورزشی لارستان تکمیل می شود

میلاد لارستان: معاون وزیر ورزش و جوانان در بازدید از استادیوم‌های شهید دانشیار و تختی لارستان گفت: یکی از این استادیوم‌ها با اعتبارات ملی و دیگری از محل اعتبارات استانی تجهیز و تکمیل می‌شود.

 معاون وزیر ورزش و جوانان در بازدید از استادیوم‌های شهید دانشیار و تختی لارستان گفت: یکی از این استادیوم‌ها با اعتبارات ملی و دیگری از محل اعتبارات استانی تجهیز و تکمیل می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان، حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس، جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با همراهی مسئولین این شهرستان با چند تن از خیرین فعال در زمینه ورزش در محل بنیاد خیریه هاشمی زاده لارستان شرکت کردند.

در این نشست،  منصور اسماعیلی رئیس بنیاد خیریه هاشمی زاده لارستان با اشاره به تایخچه تشکیل این بنیاد و شرح کوتاهی از پروژه های انجام شده توسط این نهاد خیریه، اظهار داشت: مجمع خیرین ورزش لارستان به همت بنیاد هاشمی زاده لارستان در زمینه های مختلف فالیت دارد.

وی با تقدیر از همکاری و راهنمایی های مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در ایجاد مجمع خیرین ورزش و سلامت لارستان، افزود: مجمع خیرین ورزش و سلامت لارستان بعنوان اولین مجمع خیرین ثبت شده کشور محسوب می شود که هدف آن کمک به دولت جهت امر ورزش است.

رئیس بنیاد خیریه هاشمی زاده لارستان با ابراز امیدواری جهت گسترش مجمع های خیرین در سطح کشور، ادامه داد: مجمع خیرین عرصه ورزش در لارستان از سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده و در این مدت کوتاه خیرین بالغ بر ۲ میلیارد تومان در زمینه پروژه های ورزشی شهرستان لارستان مشارکت داشته اند.

وی با بیان اینکه با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان فارس طرحهای جدیدی برای حمایت از هیئت های ورزشی لارستان در حال انجام است، گفت: جهت استمرار کمکهای خیرین نیازمند کمکهای دولت نیز هستیم.

اسماعیلی اجرای پروژه برزگ مجموعه فرهنگی ورزشی منیری را مصداق کار بزرگ خیرین در شهرستان لارستان دانست و خاطر نشان کرد: یکی از کارهایی که مجمع خیرین ورزش لارستان انجام داده امضای تفاهم نامه با شورای شهر و شهرداری لار جهت ایجاد اماکن ورزشی در  محله های این شهر است.

وی خطاب به معاون وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: استادیوم شهید دانشیار لارستان از مکانهای قدیمی است که نیاز به چمن مصنوعی دارد و هرچند که سالیان گذشته برای اینکار اقدام شد اما متأسفانه به دلایل مختلف نیمه کاره مانده است.

رئیس بنیاد خیریه هاشمی زاده لارستان با اشاره به اینکه جهت تقویت روحیه خیرین حداقل طرح چمن مصنوعی استادیوم و روشنایی آن از طرف دولت تکمیل شود، گفت: انتظار می رود، به مجموعه ورزشی تختی شهر لار نیز نگاه ویژه ای شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی نیز این شهرستان را دارای پتانسیل های فراوان دانست و گفت: توجه و کمک بیشتر دولت به امر ورزش شهرستان لارستان یکی از توقعات به حق خیرین است.

ریس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴۸ هیئت ورزشی است، اظهار داشت: تیم هندبال بانوان شهیدچمران لارستان نیز با حمایت آقای حاج مسعود راستی لاری از خیرین خوشنام این شهرستان در لیگ برتر کشور حضور دارد که تا پایان نیم فصل مقام قهرمانی نیم فصل دست یافته است.

محمدحسن طیبی با ابراز خرسندی از حضور تیم ملی پینگ پنگ کشور در لارستان از معاون وزیر خواست بدلیل گرمای زیاد در این شهرستان در طی سال از لحاظ گرمایشی و سرمایشی سالن های ورزشی لارستان تجهیز شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز در سخنان کوتاهی قول پیگیری مجهز نمودن سالنهای ورزشی لارستان به تجهیزات سرمایشی داد و افزود: به لحاظ تخصیص اعتبارات استانی شهرستان لارستان در زمره شهرهای نخست فارس قرار دارد.

در پایان مناف هاشمی معاون وزیر ورزش وجوانان ضمن با ابراز خرسندی از حضور در لارستان درخصوص پیگیری مسائل و مشکلات استادیوم های شهید دانشیار و تختی این شهرستان قول مساعد داد و گفت: و یکی از این استادیوم ها با اعتبارات ملی و دیگری از محل اعتبارات استانی تجهیز و تکمیل می شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ معاون وزیر ورزش و جوانان به اتفاق سایر مسئولان از پروژه بزرگ فرهنگی ورزشی خیرساز منیری و همچنین کمپ اردوی تیم ملی تنیس روی میز که در شهر لار اردوی ۱۰ روزه برگزار کرده اند، بازدید به عمل آوردند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “استادیوم های ورزشی لارستان تکمیل می شود”

  1. ناشناس گفت:

    یا علی منتظریم. الان خیلی وقته دارن راجع به استادیوم دانشیار قول میدن ولی همه الکی بوده. اگه راست میگید تا پایان سال تمومش کنید تا بفهمیم چقدر اهل تدبیر و امید بودین نمایندگان دولت تدبیر و امید!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین