جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رشد 54 درصدی کمکهای مردمی در شور نیکوکاری

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از جمع آوری مبلغ ۱۲۹میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در مراسم “اکرام فاطمی،شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی”خبر داد . به…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لارستان از جمع آوری مبلغ ۱۲۹میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در مراسم “اکرام فاطمی،شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی”خبر داد . به گزارش میلاد لارستان؛ حجت السلام تقی زاده، اظهار داشت:

این کمک ها در ۴۷۰ پایگاه ثابت و سیار این شهرستان در مدارس،پایگاه های مقاومت بسیج،مصلا های نماز جمعه و در سطح شهر ها و روستاها جمع آوری و در راستای رفع نیازهایی خانوارها،ایتام و دانش آموزان ،بین نیازمندان هر منطقه توزیع گردیده است.

مدیر کمیته امداد خاطر نشان کرد : در جشن نیکوکاری سال گذشته مبلغ ۸۴ میلیون تومان جمع آوری و در امسال این کمک ها با رشد ۵۴ درصدی به ۱۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است که نشان از اعتماد و حضور پر شور مردم جهت کمک به هم نوعان خود داشته است .

تقی زاده در پایان از آحاد مردم ،مسئولان،ائمه جمعه و جماعات شهرستان لارستان که در آیین اکرام فاطمی،شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی حضور فعال داشتند تشکر و قدردانی نمودند .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین