پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری اختتامیه اردو و مسابقات تیم ملی تنیس روی میز ایران در لارستان

میلاد لارستان: طی آئین باشکوهی با حضور کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز ایران و مسئولان محلی اختتامیه اردو و مسابقات جایزه بزرگ این رشته ورزشی در سالن تنیس روی میز شهر لار برگزار شد.

طی آئین باشکوهی با حضور کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز ایران و مسئولان محلی اختتامیه اردو و مسابقات جایزه بزرگ این رشته ورزشی در سالن تنیس روی میز شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، محمدحسن طیبی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، کادر فنی و اعضا تیم ملی تنیس روی میز ایران، جمع زیادی از مسئولان، ورزشکاران، خیرین و جوانان این شهرستان، اختتامیه اردو و مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز در سالن تنیس روی میز شهدا شهر لار برگزار شد.

در این مراسم، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با ابراز خرسندی از انتخاب شهر لار به عنوان محل برگزاری اردوی ۱۰ روزه اردوی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز ایران، اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه هایی در لارستان می تواند سیرصعودی رشد ورزش این شهرستان را تسریع کند.

طیبی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۹۹ ورزشکار لارستان توانسته اند در رشته های مختلف ورزشی به مقام های کشوری و استانی دست یابند، افزود: ۶ نفر از ورزشکاران لارستانی عضو تیم های ملی کشور هستند.

وی به سازماندهی ۶ هزار و ۵۰۰ ورزشکار در قالب ۴۸ هیئت ورزشی اشاره و تصریح کرد: در بحث جذب ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در سطح استان فارس به شهرستان لارستان تعلق گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از خیرین، پیشکسوتان و مسئوولان این شهرستان در اجرای مسابقات و برنامه های ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

جمیل لطف الله نسب سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نیز در سخنان کوتاهی با ابراز خرسندی از برگزاری اردوی تیم ملی در لارستان و با تشکر مسئولان برگزاری این اردو، گفت: این اردوها به جهت ترویج و گسترش تنیس روی میز در نقاط مختلف کشور به میزبانی شهر لار برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را شرکت تیم ملی تنیس روی میز ایران در سه رقابت مهم سال آینده خبر داد و افزود: نخستین مسابقه مربوط به رقابتهای آسیایی که در سوم فروردین ماه، اردیبهشت ماه در مسابقات کشورهای اسلامی و خردادماه نیز مسابقات انفرادی و تور جهانی به میزبانی کشور آلمان شرکت خواهیم کرد.

فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی با تقدیر از انتخاب این شهرستان به عنوان میزبان تیم ملی تنیس روی میز، گفت: امیدواریم این گونه حرکات مداومت داشته باشد و باعث شادی و تحرک جوانان و نوجوانان شود.

حسنی با اشاره به اینکه هرگونه توسعه و بالندگی با محوریت نیروی انسانی شکل می گیرد، افزود: با ورزش توانمندی جسمی و فکری حاصل می شود که این خود موتور محرکه پیشرفت است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین