یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در حاشیه اردوی تیم ملی تنیس در لارستان

نوشاد عالمیان؛ قهرمان مسابقات جایزه بزرگ لارستان شد

میلاد لارستان: نوشاد عالمیان که در قالب اردوی تیم ملی تنیس روی میز به شهر لار سفر کرده است، توانست در مسابقات جایزه بزرگ لارستان به قهرمانی دست یابد.

نوشاد عالمیان که در قالب اردوی تیم ملی تنیس روی میز به شهر لار سفر کرده است، توانست در مسابقات جایزه بزرگ لارستان به قهرمانی دست یابد.

به گزارش میلاد لارستان؛ تیم ملی تنیس روی میز ایران که با ۱۱ بازیکن سرشناس و مطرح کشور جهت برگزاری اردو از ۲۲ آبان ماه وارد شهر لار شده است، پس از ۱۰ روز تمرینات فشرده به کار خود پایان داد.

امشب و در آخرین روز این اردو مسابقات جایزه بزرگ تنیس روی میز با حضور ۱۶ بازیکن که از این تعداد ۱۱ نفر عضو تیم ملی، ۴ ورزشکار از لارستان و یک بازیکن از شهرستان گراش برگزار شد.

در پایان این رقابت، برادران نوشاد و نیما عالمیان به بازی نهایی راه یافتند که نوشاد توانست با نتیجه ۴ بر ۱ بر نیما غلبه کند و جایزه ۳۵ میلیون ریالی را از آن خود کند و نیما نیز با کسب جایگاه دوم جایزه ۲۰ میلیون ریالی این رقابتها را بدست آورد.

در بازی رده بندی نیز، افشین نوروزی با نتیجه نزدیک ۴ به ۳ بر محمدعلی روئین تن پیروز شد و به ترتیب جایزه های ۱۵ و ۵ میلیون ریالی جایزه بزرگ تنیس روی میز لارستان را از آن خود کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ تیم ملی تنیس روی میز ایران خود را جهت شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی اماده می کند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین