یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با موضوع میلاد حضرت زینب (س) صورت گرفت

فراخوان دومین شب‌شعر استانی اهل‌بیت (ع) گراش ویژه فارس

میلاد لارستان: دبیر دومین شب‌شعر استانی اهل‌بیت (ع) از برگزاری شب‌شعر استانی اهل‌بیت (ع) با موضوع مدح و میلاد حضرت زینب (س) در چهاردهم بهمن‌ماه همزمان با شب میلاد آن حضرت خبر داد.

دبیر دومین شب‌شعر استانی اهل‌بیت (ع) از برگزاری شب‌شعر استانی اهل‌بیت (ع) با موضوع مدح و میلاد حضرت زینب (س) در چهاردهم بهمن‌ماه همزمان با شب میلاد آن حضرت خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ مصطفی کارگر گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری شب‌شعر استانی اهل‌بیت (ع) با موضوع مدح و میلاد حضرت زینب (س) در چهاردهم بهمن‌ماه همزمان با شب میلاد آن حضرت خبر داد و هدف از برگزاری این شب‌شعر استانی را عرض ارادت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و همچنین رشد کیفی شعر آیینی در منطقه و جنوب کشور اعلام کرد.

وی گفت: شاعران برای حضور و شرکت در این شب‌شعر، می‌توانند تا هفدهم دی‌ماه جاری آثار خود را به‌صورت تایپ‌شده و فایل word همراه با ذکر مشخصات و شماره همراه صاحب اثر، به پست الکترونیکی ahlebeit94@gmail.com ارسال کنند.

کارگر افزود: شرکت در این شب‌شعر محدودیت سنی ندارد و شاعران می‌توانند حداکثر سه اثر در هر قالب شعری ارسال کنند.

دبیر دومین شب‌شعر استانی اهل‌بیت (ع) گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان برای حضور در این شب‌شعر، دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۵ اعلام می‌شود و افراد به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۷۸۲۴۰۳۱ تماس بگیرند.

به گزارش، این مراسم در شهرستان گراش، خیابان دانشگاه، بلوار دانشجو، سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌‌شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین