دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی گراش خبرداد :

بهره برداری از 9 اتاق عمل جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) گراش

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی گراش از به بهره برداری ۹ اتاق عمل جدید این مرکز درمانی و آموزشی درسال جاری خبر داد

تعداد۹ اتاق عمل جدید بیمارستان گراش درسال جاری به بهره برداری می رسد. دکترسید جواد محقق معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی  گراش ضمن بازدید از طرح های در دست احداث بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع)  و رضایتبخش توصیف نمودن پیشرفت فیزیکی آنها از به بهره برداری ۹ اتاق عمل جدید این مرکز درمانی و آموزشی درسال  جاری خبر داد وگفت :طرح توسعه اورزانس ، بلوک زایمان وNICU بیمارستان تا قبل از پایان سال جاری  به بهره برداری میرسد.

geras2

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش وی  مساحت اورزانس جدید را ۶۰۰ مترمربع ، باظرفیت ۱۵ تخت و هزینه ساخت آن را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرده  وافزود: بخش عمده هزینه این طرح از اعتبارات دولتی و قسمتی از سوی خیرین محلی تامین شده است .

محقق در مورد بخشهای جدید CCU وnicu نیز اظهار کرد : ساخت این بخشها  به مساحت ۶۰۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد و نهصد میلیون تومانی با  تامین اعتبار از سوی کمک خیرین، آغاز شده و  تلاش میکنیم درسال آینده نسبت به بهره برداری از آنها اهتمام نماییم .

gerash

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش  در رابطه با احداث کلینیکهای تخصصی وفوق تخصصی حضرت مولی الموحدین علی (ع)  نیز اظهار نمود : این کلینیک در ۵ طبقه و هرطبقه دوهزارمتر مربع در  محوطه بیمارستان درحال احداث میباشد که  هزینه آن بالغ بر ۱۵ میلیاردتومان  میباشد که این مبلغ نیز ازسوی خیر محلی  تخصیص یافته است .

شایان ذکراست که بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) گراش یکی از مراکز فعال درمانی جنوب کشور محسوب میباشد که بیماران بسیاری از استانهای همجوار را پذیرش و مداوا مینماید و باتوجه بوجود مرکز سرطان شناسی دراین مرکز و انجام عمل قلب ، سرطان و … پس از مرکز استان  ، فعال ترین ارائه دهنده خدمات محسوب است .

گراش –خبرنگار: قاسم ایزدیان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین