چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در آستانه یوم الله 9 دی ماه صورت می گیرد

برگزاری بیش از 20 ویژه برنامه در لارستان/نشست بصیرتی با حضور حسن شمشادی

میلاد لارستان: مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه به همین مناسبت بیش از ۲۰ ویژه برنامه در سطح ۶ بخش و ۸ شهر لارستان بزرگ برگزار می شود، گفت: این برنامه ها در قالب سیاسی، بصیرتی، فرهنگی، ورزشی و غیره از سوی بسیجیان همیشه در صحنه لارستان طرح ریزی شده است.

مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه به همین مناسبت بیش از ۲۰ ویژه برنامه در سطح ۶ بخش و ۸ شهر لارستان بزرگ برگزار می شود، گفت: این برنامه ها در قالب سیاسی، بصیرتی، فرهنگی، ورزشی و غیره از سوی بسیجیان همیشه در صحنه لارستان طرح ریزی شده است.

امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان با گرامیداشت نهم دی ماه سالروز شکست فتنه در سال ۸۸ و میثاق امت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایت، اظهار داشت: راهنمایی های مدبرانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم باعث برملا شدن نقشه های شوم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی با بیان اینکه به همین مناسبت بیش از ۲۰ ویژه برنامه در سطح ۶ بخش و ۸ شهر لارستان بزرگ برگزار می شود، افزود: این برنامه ها در قالب سیاسی، بصیرتی، فرهنگی، ورزشی و غیره از سوی بسیجیان همیشه در صحنه لارستان طرح ریزی شده است.

دلخسته از برگزاری نشست سیاسی بصیرتی با موضوع چرایی و چگونگی فتنه سال ۸۸ با حضور حسن شمشادی از خبرنگاران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و کارشناس مسائل سیاسی منطقه خبر داد و یادآور شد: این برنامه شامگاه پنجشنبه ۹ دی ماه جاری رأس ساعت ۱۹ در سینما آزادی شهر لار برگزار خواهد شد.

مسئوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با انتقاد از عدم حمایت و برنامه ریزی مسئولین سیاسی و فرهنگی این شهرستان در گرامیداشت یوم الله ۹ دی، تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر لزوم تبیین ابعاد گوناگون فتنه ۸۸، بازشناسی این فتنه برای جوانان و نوجوانان جامعه و همچنین حفظ روحیه انقلابی مردم، لازم است که مسئوولان نیز در هر رده ای خود را مکلف بر تحقق این خواسته های حکیمانه رهبری بدانند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین