چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
به دلیل مشکلات مالی رخ داد:

انتشار پسین دهکویه متوقف شد؛ رنجنامه ای رسانه ای

مدیر مسئول ماهنامه پسین دهکویه از دو خبر ناراحت کننده خبر داد و اظهار داشت: در ماهی که گذشت شاهد دو اتفاق ناراحت کننده بودیم که یکی از آن ها…

مدیر مسئول ماهنامه پسین دهکویه از دو خبر ناراحت کننده خبر داد و اظهار داشت: در ماهی که گذشت شاهد دو اتفاق ناراحت کننده بودیم که یکی از آن ها تعطیلی بانک صادرات شعبه دهکویه با بیش از ۵۰ سال سابقه بدون هماهنگی و اطلاع قبلی بود . دلیل تعطیلی این شعبه کسری موجودی و مطالبات زیاد و زیان ده بودن اعلام شد . یکی از دلایل اصلی این موضوع خارج شدن سرمایه های اهالی از این شعبه به دلیل اشتباه یکی از مسوولین شعبه بود که موجب شد در مردم بی اعتمادی به وجود آمده و باعث خارج شدن سرمایه های مردم از این شعبه گردید . امتیازی که هم اکنون از دست رفته و با تلاش های فراوانی که صورت گرفته متاسفانه تا کنون هیچ نتیجه ای به دست نیامده است . و باید آه و حسرت نداتنش را بخوریم .

وی افزود: متاسفانه امتیاز دومی که در حال از دست رفتن است امتیاز ماهنامه پسین دهکویه با ۱۴ سال سابقه انتشار مداوم است .  ماهنامه پسین دهکویه از سال ۸۱ انتشار خود را به صورت داخلی آغاز نمود و پس از دریافت مجوز انتشار به صورت رسمی از سال ۸۴ در سطح شهرستان منتشر شد وتا کنون نیز ادامه داشته است . نشریه ای که با فراز و نشیب های فراوانی همراه شد اما انتشار آن متوقف نشد . اما متاسفانه هم اکنون به دلیل مشکل مالی یعنی بدهی بالا و عدم حمایت همشهریان از این ماه انتشار آن متوقف شد . در سال های گذشته با تمام مشکلاتی که وجود داشت سعی شد انتشار نشریه متوقف نشود حتی اگر شده با هزینه هایی که شخصا از جیب خود انتشار نشریه ادامه یابد . هم چنین باید گفت تمام تجهیزات لازم برای دفتر نشریه شامل ۳ رایانه که دوتای آن ها از رده خارج شد ، ۳ دوربین دیجیتال که دوتای آن خراب شد ، دستگاه چاپگر که بیش از ۵ میلیون تومان است با هزینه شخصی تهیه شده است . از همان ابتدای انتشار نشریه روند کار به این صورت بود که در ابتدای سال برخی از همشهریان بخصوص در شهرهای شیراز و بندرعباس اشتراک یک ساله نشریه را پذیرفته ، همشهریان در بندر عباس مبلغ را به صورت یک جا پرداخت می نمودند و در شیراز نیز نماینده نشریه هر چند با تاخیر گاهی تا یک ساله اما مبلغ را پرداخت می نمودند که این موضوع کمک بزرگی به انتشار مداوم نشریه می کرد .

امید علی معزی اظهار داشت: اما متاسفانه در پایان سال ۹۴ مشترکان نشریه در بندر عباس وجه اشتراک خود را به نماینده نشریه پرداخت ننموده و اعلام کردند به صورت مستقیم به حساب نشریه واریز می نمایند که متاسفانه این کار صورت نگرفت و با این وجود ماهنامه به صورت منظم برای مشترکین سال قبل ارسال شد. با وجود این که تاکنون ۹ ماه از سال گذشته و با مراجعه مکرر  نماینده نشریه به در مغازه این همشهریان حاضر به پرداخت هزینه نشریات ارسالی نشده اند و در مواردی نیز شاهد بوده ایم که به ایشان توهین نیز شده است با این این سوء تفاهم که بخشی از حق اشتراک های پرداخت شده سهم خودش بوده است .این بی مهری ها آنقدر افزایش یافته که ایشان دیگر حاضر به همکاری با نشریه نیستند در این جا اعلام می کنیم جناب آقای عبدالحسین نوروزیان در طی ۱۰ سال که با پسین دهکویه همکاری داشته اند جهت توزیع نشریه از کار و وقت خود زده اند و با مراجعه به تکت تک مشترکان نشریه را به دستشان رسانده اند بدون حتی یک ریال دریافتی و حتی جاضر به پذیرش این موضوع نشده اند که در نشریه از ایشان تقدیر به عمل آید .

با این تفاسیر هم اکنون نشریه هزینه ۴ ماه انتشار به چاپخانه بدهکار و تقریبا همین مقدار از مشترکان طلب کار است. به همین دلیل تا بر طرف شدن مشکل مالی انتشار کاغذی پسین دهکویه متوقف شده و تا بر طرف شدن مشکل از طریق فضای مجازی و به صورت الکترونیک در خدمت خوانندگان محترم خواهیم بود .

در پایان این نکته را یاد آور می شویم بیایید قدر داشته هایمان را بدانیم تا در آینده حسرت نداشتنشان را نخوریم .

امید علی معزی– مدیر مسئول نشریه پسین دهکویه

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین