دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نقد منصفانه دولت سبب همدلی و همزبانی می شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: همدلی و همزبانی منافی با نقد نیست، وقتی دولت منصفانه نقد و بر اساس واقعیت‌ها قضاوت شود، سبب همدلی و همزبانی می شود. حجت…

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: همدلی و همزبانی منافی با نقد نیست، وقتی دولت منصفانه نقد و بر اساس واقعیت‌ها قضاوت شود، سبب همدلی و همزبانی می شود.

حجت الاسلام سید علی ولایتی نسب، رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با اشاره به این که دولت باید به مردم اتکا کند گفت: هرچه وحدت جامعه و اعتماد مردم به دولتمردان بیشتر باشد پیشرفت هم بیشتر است و همچنین اگر اتکای دولت به مردم بیشتر باشد سبب پیشرفت بیشتری می شود.

وی در ادامه افزود: باید دولت در امور مهم با مردم مشورت کند بدون مشورت مردم کاری انجام ندهد، و مردم هم باید به دولت خوشبین شوند تا بتوانند مشکلات را پشت سر بگذارند.

حجت الاسلام ولایتی نسب خاطرنشان کرد: همبستگی ملی یعنی این که هم دولت و هم ملت به یکدیگر اعتماد کنند و نباید مسائل تنش زا سبب فاصله بین این دو شود باید فشار دولت به مردم کمتر شود به تعبیر حضرت علی دولتمردان نباید مثل گرگ باشند که از مردم یک چیزی بگیرند.

وی تصریح کرد: اگر مردم این فشار اقتصادی را تحمل کنند سبب نارضایتی آن ها می شود از این رو دولت باید با برنامه ریزی و تدبیر کاری انجام دهد که مردم را از گردنه مشکلات عبور دهد نه این که همه فشارها به دوش مردم باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ابراز کرد: وقتی دولت و ملت خود را یک پارچه ببینند سبب خود انتقادی می شود و این منصفانه است، انتقاد باید به دور از هرگونه سیاسی کاری صورت بگیرد متاسفانه در رسانه ها، خود انتقادی وجود ندارد بعضی اوقات می بینیم که نقاط قوت را تضعیف و نقاط ضعف را برجسته می کنند.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از رسا وی ادامه داد: رسانه ها گاهی اوقات هم یک بخشی از حقیقت را می گویند و یک بخش دیگر را نمی گویند و این پاره حقیقت گویی می شود و این پاره حقیقت گویی سبب می شود که در ذهن مردم ایهام صورت گیرد و نسبت به دولت بدبین شوند و این کار دور از همدلی و همزبانی است.

حجت الاسلام ولایتی نسب ابراز کرد: به خاطر فشارهای افتصادی که بر روی دوش مردم است احساس می شود که یک فاصله ای بین دولت و مردم صورت گرفته است در عین حال که این دولت را خود مردم انتخاب کرده اند و این دولت در مسائل حکومتی نماینده مردم به شمار می رود در واقع الان خود مردم دارند حکومت می کنند.

وی با بیان این که همبستگی دولت و مردم خاری در چشم دشمنان است تصریح کرد: نباید فاصله بین دولت و ملت زیاد باشد باید این فاصله طوری باشد که مردم نسبت به دولت بی اعتماد نباشند یا دولت به مردم بی اعتماد باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیان کرد: اگر دولت و مردم یک پارچه باشند قطعا دشمنان ما از این نفع نخواهند برد و اگر اعتماد مردم به دولت بیشتر باشد قطعا دولت های استکباری مقابل مردم و دولت شکست خواهند خورد، از این رو اگر همبستگی بیشتر شود این همبستگی خاری در چشم دشمنان می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این که مقام معظم رهبری امسال را به این عنوان سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند در واقع یک تلنگر به مردم و به دولت است که مردم باید دولت را از خود بدانند و دولت هم باید خود را از مردم جدا نداند

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین