سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
معاون فرهنگی ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجدکشور:

غنای فرهنگی لارستان بیشتر از غنای اقتصادی آن است

معاون فرهنگی ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در سخنانی اظهار داشت: غنای فرهنگی لارستان بیشتر از غنای اقتصادی آن است.

معاون فرهنگی ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری  مساجد کشور در سخنانی اظهار داشت: غنای فرهنگی لارستان بیشتر از غنای اقتصادی آن است.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛مرتضی طاهریان  معاون فرهنگی ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری  مساجد کشور، با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمود.

این دیدار باهدف برگزاری جشنواره سرود روستایی رضوی در روستای کورده لارستان  انجام شد که قرار است در بهمن ماه سال جاری در روستای کورده برگزار شود. معاون فرهنگی ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری  مساجد کشور با اشاره به میزبانی روستای کورده لارستان در جنوب فارس در چهارمین جشنواره سرود رضوی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی کشور گفت: جشنواره سرود، با همکاری دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور در سال چهارم برگزاری به میزبانی روستای کورده لارستان برگزار می شود.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با اشاره به اینکه این شهرستان در کنار موسسات مالی یک پیوند معنوی نیز وجود دارد، افزود: مردمی که در طول تاریخ از خود نشانه های پایداری بر جا گذاشته اند ، چیزی بجز این هم انتظاری نیست.

جلیل حسنی تصریح کرد: برداشت من از مردم لارستان زمانی که نام آنها را می شنیدیم مردمی اقتصادی و دارای سرمایه های مالی زیاد بوده است و این آوازه به تمام سطح کشور رسیده بود اما زمانی که وارد شهرستان لارستان شدم، دیدم غنای فرهنگی شهرستان بمراتب بیشتر از غنای اقتصادی آنان است.

وی همچنین  بر لزوم همکاری تمامی دستگاه های فرهنگی  شهرستان با دست اندرکاران امر برگزاری جشنواره سرود روستایی رضوی در روستای کورده تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار همچنین  مجتبی دهقانی رییس دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری کانونهای مساجد فارس و جمعی از روسای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرسان لارستان نیز حضور داشتند

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “غنای فرهنگی لارستان بیشتر از غنای اقتصادی آن است”

  1. ناشناس گفت:

    فرماندار محترم عجب دید قوی وعمیق دارد افرین به این اگاهی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین