یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

دیدار فرماندار ویژه لارستان با جانباز و آزاده اوزی

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با آزاده اوزی و اسوه ۲۶ماه اسارت دیدار کرد.

معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان با آزاده اوزی و اسوه ۲۶ماه اسارت دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی به اتفاق مسعود راسخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان،سرهنگ دیندارلو فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از پرسنل این فرماندهی و پاسگاه اوز با حضور در منزل مسیح شرفی جانباز ۲۵ درصد و آزاده ۲۶ ماه اسارت با این اسوه صبر، ایثار و مقاومت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: ملت ایران هیچ‌گاه فداکاری و حماسه‌آفرینی و ایثارگری های آزادگان و جانبازان عزیز را فراموش نمی‌کند،چرا که همین آزادگان و جانبازان در سخت‌ترین شرایط از آرمان‌ها و اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست نکشیدند و با قدرت ایستادگی کردند.

حسنی با تاکید بر نقش مسئولان در پیروی از راه جامعه ایثارگری به ویژه آزادگان و جانبازان این مرز و بوم بیان کرد: مسئولان نیز باید با تاسی از ایستادگی آزادگان  و جانبازان در راه اعتلای ارزش‌های جمهوری اسلامی، رشد و توسعه و  رسیدگی به امور مردم که جزء مهم‌ترین خواسته‌ها و منویات مقام معظم رهبری است اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین در این دیدار جانباز و آزاده مسیح شرفی ضمن آرزوی موفقیت و توفیق خدمتگزاری روز افزون برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطراتی را از دوران اسارت خود بیان کرد.

گفتنی است جانباز و آزاده مسیح شرفی متولد سال ۱۳۴۷  در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷  به اسارت دشمن در‌آمد و قریب به ۲۶ماه را در اسارت گذراند، و در زمان اسارت در اردوگاه تکریت  بر اثر شکنجه  زیاد به درجه جانبازی نائل آمد و در     ۶ شهریورماه ۱۳۶۹ نیز به میهن اسلامی‌مان بازگشت.

در پایان از مسیح شرفی با لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل شد

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین