چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
خبرنگار جبهه مقاومت در لارستان

فتنه 88 یک بحث انتخاباتی نبود/ اتفاقات سوریه بدلیل بی بصیرتی در مردم سوریه بود

میلاد لارستان: خبرنگار جبهه مقاومت در لارستان ۹ دی را مدال افتخاری بر سینه همه مردم ایران دانست و گفت: اشتباه بزرگ این است که فتنه سال ۸۸ را یک بحث انتخاباتی بدانیم و تصور کنیم فقط عوامل داخلی در ان موثر بودند و دشمنان خارجی را نبینیم.

خبرنگار جبهه مقاومت در لارستان ۹ دی را مدال افتخاری بر سینه همه مردم ایران دانست و گفت: اشتباه بزرگ این است که فتنه سال ۸۸ را یک بحث انتخاباتی بدانیم و تصور کنیم فقط عوامل داخلی در ان موثر بودند و دشمنان خارجی را نبینیم.

به گزارش میلاد لارستان؛ حسن شمشادی شامگاه پنجشنبه ۹ دی ماه ۹۵ سالن سینما آزادی شهر لار در سالروز میثاق امت با ولایت در سخنانی اظهار داشت: خوشحالم از حضور در لارستان که به تعبیر مقام معظم رهبری اولین خاستگاه حکومت اسلامی است.

وی با بیان اینکه آنچه در سال ۸۸ رخ داد طراح دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و آبروی نظام در جهان بود، افزود: هدف اصلی فتنه گران براندازی نظام بود که خود طراحان آن هم امیدی به آن نداشتند زیرا خونهای زیادی برای ایجاد این نظام ریخته شده است.

این تحلیلگر سیاسی ۹ دی را مدال افتخاری بر سینه همه مردم ایران دانست که با بصیرت و درایت به صحنه آمدند و چشم دشمن را کور کردند، تصریح کرد: اشتباه بزرگ این است که فتنه سال ۸۸ را یک بحث انتخاباتی بدانیم و تصور کنیم فقط عوامل داخلی را در ان موثر بدانیم و دشمنان خارجی را نبینیم.

این خبرنگار جبهه مقاومت با اشاره به اینکه در تاریخ ۲۹خرداد ۸۸ و در نماز جمعه تهران مقام معظم رهبری اتمام حجت و جریان فتنه را برملا کردند، خاطر نشان کرد: تعدادی گوششان بدهکار نبود و شد آنچه که دیدید.

وی با بیان اینکه خسارت مادی فتنه گران طبق اعلام شهرداری تهران ۶۳ میلیارد تومان برآورد شد، ادامه داد: این فقته عاملی برای ریختن آبروی نظام، تحریم های بیشتر جهانی علیه ملت ایران و حتی شروع ترورهای دانشمندان هسته ای شد.

شمشادی با اشاره به اینکه بعد از ماهها از خرداد ۸۸ مردم با بصیرت با به میدان آمدن خود در حماسه ۹ دی نقشه های دشمن را خنثی کردند و حماسه آفریدند، یادآور شد: به فرمورده امام علی(ع) فتنه ها آنگاه که روی آورند با حق شباهت دارند و چون پشت کنند حقیقت آن نشان داده می شوند، وقتی میایند قابل تشخیص دادن نیستند و آنگاه که پشت می کنند و تمام می شوند آنگاه شناخته می شوند.

وی تأکید کرد: یادمان نرود که چند روز قبل از انتخابات ۸۸ فریدمن یکی از مسئولان آمریکایی گفت که بزودی شاهد انقلابهای مخملی در ایران و سوریه خواهیم بود و این یعنی آنها از مدتها قبل نقشه کشیده بودند.

این خبرنگار جبهه مقاومت با اشاره به تحولات چند سال اخیر در کشور سوریه و شباهت ان با فتنه ۸۸ ایران، گفت: ۶۹ ماه و ۱۴ روز پیش درصدی از مردم سوریه به خیابانها آمدند و شبکه های خارجی آن را انقلاب مردم سوریه خواندند و از آن حمایت کردند و از طرفی تعداد عظیمی از مردم سوریه هم در دفاع از نظام به خیابانها آمدند اما هیچیک از شبکه های خارجی آن را ندیدند و پخش نکردند.

وی افزود: شبکه های خارجی آنگونه با استفاده از عوامل های خود تبلیغات کردند که انگار بشار اسد مقابل ۲۳ میلیون جمعیت سوریه ایستاده است و فکر نکردند که هیچکس این قدرت را ندارد که مقابل این جمعیت عظیم به تنهایی بایستد.

شمشادی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری چند ماه پس از اتفاقات سوریه، بیان کرد: با وجود رضایت دولت سوریه به اصلاح قوانین، فتنه گران با توطئه خارجی ها دست به اقدامات وحشیانه زدند.

وی با تأکید بر اینکه بنا به استراتژی مقام معظم رهبری، قانون اساسی، آرمانهای امام و انقلاب ما  و همچنین دفاع از مظلوم در محور مقاومت و با هدف امنیت ملی ایران اسلامی در کنار ملت سوریه ایستادیم، تصریح کرد: عده ای می گویند که سوریه چه ربطی به امنیت ملی ما دارد که در جواب آنها باید گفت که داعش تا ۲۵ کیلومتری مرز ایران از سمت عراق آمده بود تا به ایران بیایید و این حاج قاسم سلیمانی و یارانشان بودند که اجازه ورود به ایران را ندادند.

این خبرنگار جبهه مقاومت با اشاره به اینکه رزمندگان در سوریه و عراق بدنبال تأمین امنیت ملی خود و کشور ایران هستند، ادامه داد: باید به دنیا بفهمانیم که ایران دست از متحدان استراتژیک منطقه ای و فرامنطقه ای خود نمی کشد.

وی یادآور شد: رزمندگان ایرانی جبهه مقاومت در سوریه تأکید دارند که به آمریکا بفهمانند دوران اینکه تو بگویی که بماند و که برود گذشته است و قدرتی بوجود آمده که میتواند معادلات را به هم بزند.

این تحلیلگر سیاسی با برشمردن ئلائل دفاع ایران از حکومت و ملت سوریه، گفت: اولین کشوری که انقلاب ایران را به رسمیت شناخت سوریه بود، تنها کشوری که در زمان جنگ تحمیلی به ایران سلاح میداد و بیطرف ماند و حتی از ما حمایت کرد سوریه بود، تنها کشوری که به ایران موشک زمین به زمین  داد و شهیدتهرانی مقدم و یازانشان با استفاده از مهندسی معکوس موشک را ساختند سوریه بود، تنها کشوری که راه خط لوله نفت عراق را به دریای مدیترانه در زمان جنگ بست تا پول به جیب عراق نرود و مقابل ما قویتر نشود سوریه بود، تنها کشوری که از حزب الله لبنان و فلسطین دفاع کرد و به آنها زن و جا و کار و حقوق داد سوریه بود و الان این کشور که این همه کار کرده بخاطر ما در حال نابودی است و تک و تنها در مقابل دنیا مانده است و وقت آن رسیده تا مسلمانی، انسانیت و ایرانی بودن خود را اثبات کنیم.

وی با بیان اینکه اولین هسته مدافع حرم در تابستان سال ۹۱ در اطراف حرم حضرت زینب(س) ایجاد شد، افزود: این مدافعان حرم بودند که با تعداد کم در اطراف حرم و با سلاح سبک مقابل چند هزارنفر داعشی ایستادند و از حرم عقیله بنی هاشم(ع) دفاع کردند.

این خبرنگار جبهه مقاومت بیان کرد: مدافعان حرم در واقع مدافعان حریم اهل بیت(ع) هستند و اینان مدافعان امنیت ما و مدافعان اسلام حقیقی هستند.

شمشادی در پاسخ به کسانی که می پرسند چرا یک داعشی را مسلمان نمیدانید، گفت: کسی که با نام خدا سر می بُرد و فرزند را جلو مادر در آتش بیاندازد مسلمان نیست بلکه اینان خوارج زمان هستند که باعث بدنامی اسلام شده و تیشه بر ریشه تمام اسلام زده اند.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات سوریه بدلیل بی بصیرتی در مردم سوریه بود، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی باید قدر امنیت خود را بدانند.

گفتنی است در پایان این مراسم ﻣﺴئوﻟﻴﻦ، ﻣﺮﺩﻡ و ﺩاﻧﺸﺠﻮﻳﺎﻥ ﺣﺎﺿﺮ ﺩﺭ ﻣﺮاﺳﻢ به یاد حماسه آفرینی ملت ایران در از بین بردن فتنه ۸۸، ضمن تجدید میثاق با ولایت و دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی، با امضای طوماری ﺑﻪ ﻣﺴﻮﻭﻟﻴﻦ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻗﻮﻩ ﻗﻀﺎﻳﻴﻪ , اﺷﺪ ﻣﺠﺎﺯاﺕ ﺭا ﺑﺮاﻱ ﻣﺤﻜﻮﻣﻴﻦ ﻓﺘﻨﻪ  ﺧﻮاﺳﺘﺎﺭ ﺷﺪﻧﺪ.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین