پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سرمربی شهیدچمران:تمرین فشرده و بازیکنان بومی دو عامل موفقیت لارستان

میلاد لارستان: سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان، گفت: تمرینات فشرده پیش از بازی ها و بهره گیری از بازیکنان بومی عامل موفقیت این تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر بوده است.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان، گفت: تمرینات فشرده پیش از بازی ها و بهره گیری از بازیکنان بومی عامل موفقیت این تیم در این فصل از رقابت های لیگ برتر بوده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ ناهید غارسی که تیمش در این هفته (هفته هشتم) در برابر میهمان خود هدف پویان جوان قم به برتری رسیده بود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از این بازی، اظهار داشت: بازیکنان تیم قم نسبت به نیم فصل اول پیشرفت فوق العاده ای داشتند و به همین دلیل بازی سختی را پیش رو داشتیم.

وی با بیان اینکه تیم ما بدنبال پیروزی با اختلاف گل زیاد بودیم، افزود: بازیکنان ما هم بسیار خوب و هماهنگ ظاهر شدند و از جان مایه گذاشتند و برنامه هایی را که به آنها گفته بودیم در زمین کامل انجام دادند.

سرمربی تیم شهید چمران لارستان در خصوص بازی بعد گفت: بازی بعد ما با هیات البرز در دوهفته آینده و در شهر لار خواهد بود و در واقع هفته بعد ما با قرعه استراحت روبرو هستیم.

غارسی در پاسخ به سوال خبرنگار میلاد لارستان درباره پیشرفت تیم شهید چمران لارستان نسبت به فصل گذشته، گفت: دلیل پیشرفت ما نسبت به دوره قبل یکی آغاز فشرده تمرینات دو ماه پیش از مسابقات در صبح و بعدازظهر و دیگری بهره گیری از بازیکنان کاملاً بومی بوده و فقط یک بازیکن از تهران در اختیار داریم اما بازیکنان و کادر فنی ما بصورت بومی و کاملا هماهنگ با هم فعالیت می کنند.

وی در خصوص تیم ملی هندبال هم گفت: با این تعداد اردو که تیم ملی برگزار کرده و بازی هایی که انجام داده امید میرود در مسابقات پیش رو تیم ملی بتواند جایگاه قبلی خود را تکرار کند.

گفتنی است که سرمربی تیم هدف پویان قم حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین