جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان خواستار شد

جذب بودجه دولتی به موازات کمک خیرین

رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان، گفت: به موازات همت خیرین حوزه سلامت، مسئولان هم برای این بخش بودجه جذب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لارستان، گفت: به موازات همت خیرین حوزه سلامت، مسئولان هم برای این بخش بودجه جذب کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ چهلمین نشست علنی شورای اسلامی شهرستان لارستان در دوره چهارم با حضور ۱۱ نفر از اعضا تشکیل شد. در این جلسه که پنج‌شنبه نهم دی در سالن جلسات شورای شهر لار برگزار شد، نمایندگان شورای اسلامی شهرهای بنارویه و عمادده و بخش بیرم حضور نداشتند.

یعقوب موحدی رئیس شورای شهرستان در ابتدای جلسه سالگرد نهم دی‌ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» را گرامی داشت و با اشاره به جلسات برگزار شده در شهرستان طی ماه گذشته، اظهار داشت: در چند مراسم هفته وحدت در اوز، عمادده، روستای جلال آباد (بخش بنارویه) و شهر لار به نمایندگی از شما اعضا شرکت کردم که با شکوه خاصی برپا شد. وی به برگزاری نخستین جلسه برای تشکیل «اتاق جذب و تشویق سرمایه‌گذاری» در فرمانداری اشاره کرد و بر ضرورت جلب اعتماد خیرین منطقه تأکید نمود. موحدی در همین زمینه، ضمن ارائه گزارشی از همایش تجلیل از خیرین سلامت، گفت: بر اساس آنچه در همایش اعلام شد، سال گذشته خیرین سلامت در کل لارستان مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص داده‌اند؛ وی سپس از مسئولان به‌ویژه نماینده محترم مجلس خواست که با رایزنی، حداقل به همان میزان برای پروژه‌های درمان و سلامت و دیگر حوزه‌ها بودجه جذب نمایند.

رئیس شورای اسلامی لارستان از ارسال پیام تبریک به مناسبت هفته «راهداری و حمل و نقل جاده‌ای» خبر داد و با اشاره به حضور خود در همایش تقدیر از راهداران نمونه لارستان در اداره کل راه و شهرسازی، با هدف «قدردانی از راهداران زحمتکش و مدیر کل پرتلاش راه و شهرسازی» تصریح کرد: با ارتباط خوب و صمیمانه‌ای که با مهندس باقری فرد داریم، توانسته‌ایم برای مشکلات راه در بخش‌های مختلف پیگیری کنیم و نتایج خوبی هم به‌دست آمده است.

موحدی از پیگیری‌های خود و دو تن از اعضای شورای شهرستان برای تکمیل ساختمان زندان لارستان هم گزارشی داد و افزود: بحمدالله در شهر و بخش اوز با همت بزرگان و مردم کارهای خوبی انجام شده و می‌شود، و برای استقرار دادگاه و ایجاد اداره مستقل ثبت اسناد هم در حال رایزنی هستیم و با مدد خداوند به‌زودی نتایج خوبی هم حاصل می‌شود.

در ادامه، نمایندگان شورای بخش‌ها و شهرها به ارائه گزارش و بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مهم منطقه پرداختند. یکی از اعضا با اشاره به در پیش بودن انتخابات و پایان دوره چهارم شوراها، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی بیشتر و تعامل بهتر با مجموعه‌های دیگر بتوان مسائل موجود را پیگیری نمود تا خاطره‌ای خوب از شوراها به‌ویژه شورای شهرستان باقی بماند. یکی دیگر از اعضای شورای شهرستان هم اهمیت «کمیته تطبیق مصوبات شوراها» در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را مورد تأکید قرار داد و درخواست کرد در مورد معرفی نماینده این شورا در کمیته تطبیقِ آن بخش تجدید نظر شود.

تعداد دیگری از اعضا نیز خواستار پیگیری جدی‌تر شورای اسلامی شهرستان برای به سرانجام رسیدن برخی پروژه‌ها در شهرها و بخش‌های لارستان شدند. مهم‌ترین خواسته‌های مطرح شده در حوزه «آب»، «گاز شهری» و «راه» بود که موحدی هم ضمن تأیید معضلات و کمبودهای باقی مانده در برخی روستاها و شهرها، تصریح کرد: از بهمن‌ماه به امید خدا برای این موضوعات پیگیری‌های جدی از طریق مسئولین لارستان، استان و حتی کشور انجام خواهد شد، اما این مهم نیاز به همراهی و همکاری همه اعضای شورای شهرستان دارد.

خبرنگار: روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان لارستان

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جذب بودجه دولتی به موازات کمک خیرین”

  1. شهروند. از. اوز گفت:

    از جناب. موحدی. ریس. شورای. شهرستان. به. سبب. پیگیری. ادارات. دادگاه. وثبت. اسناد. واملاک برای. بخش. بزر
    گ. اوز. که. بسیار. ضروری. هم. است. کمال. تشکر. داریم. امید. واریم. با. جدیت. وپشتکار. شما. شورای. شهرستان. به. تواند اینکار. را به. سر. انجام. برساند. اینشاالا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین