یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پاسخ دانشکده علوم پزشکی لارستان به برخی شایعات

دانشکده علوم پزشکی لارستان در پیامی ارسالی، به برخی شایعاتی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم…

دانشکده علوم پزشکی لارستان در پیامی ارسالی، به برخی شایعاتی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان در پاسخ این دانشکده به شایعات منتشر شده آمده است:
طی روزهای گذشته در فضای مجازی از سوی فرد یا افرادی از روی عدم آگاهی کافی و بدون هرگونه توجه به منافع گروهی منطقه در حوزه سلامت شایعاتی را در خصوص قصور پزشکی در مورد مرگ یک نوزاد منتشر شده که جهت روشن شدن اذهان عمومی لازم است موارد ذیل را متذکر گردیم:
۱–  روند زایمان مادر در زایشگاه مرکز آموزش درمانی امام رضا(ع) به درستی و بدون هیچ مشکلی طی شده است.
۲-  در هر بار تزریق سرم فشار، تست OCT (تستی است که پس از هر بار تزریق سرم فشار انجام می شود  برای اینکه مطمئن شویم ارتباط بین جفت و جنین از سلامت کامل برخوردار است و جنین توانایی دریافت اکسیژن را طی انقباضات رحم که لازمه ی اصلی زایمان است را دارد) منفی بوده یعنی نوزاد مشکلی نداشته است.
۳-  نوزاد در تاریخ هشتم دیماه ساعت۲۱:۲۰ متولد شده و پس از انتقال به زایشگاه با توجه به ظاهر نوزاد ،پزشک اطفال در جریان قرار گرفته و مراحل درمان تا روز پنجشنبه قبل از اعزام به گراش جهت بستری در بخش مراقبت های ویژه کودکان(NICU) انجام شده است.
 ۴-  در نهایت نوزاد به مراحل درمان جواب نداده و بعد از بستری شدن در بیمارستان گراش و گذشت چند روز از انتقالش به آن بیمارستان جان خود را از دست می دهد .
لازم به ذکر است هیچ گونه قصور در فرآیندهای درمانی نوزاد در بیمارستان های لار و گراش صورت نپذیرفته است.
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین